בכניסה לירושלים: 6 עצורים בהפגנה על הגיוס

הפגנת הפלג הירושלמי ברחוב יפו שרי ישראל: כוחות יס"מ פיזרו בכח את המפגינים שחסמו את הרכבת הקלה. ההפגנה בשליטה מלאה כעת כל התנועה והרכבת הקלה זורמים לתנועה כרגיל

 

בשעה זו מפגינים מספר חרדים ככל הנראה מהפלג הירושלמי באזור התחנה המרכזית בירושלים, 6 חשודים שהפרו את הסדר במקום וניסו לחסום את נתיב הרכבת הקלה נעצרו על ידי השוטרים שפועלים במקום והועברו לחקירה.

כוחות יס"מ פיזרו בכח את המפגינים שחסמו את הרכבת הקלה. ההפגנה בשליטה מלאה כעת כל התנועה והרכבת הקלה זורמים לתנועה כרגיל.

"פעילות השוטרים במקום נמשכת לשמירה על הסדר הציבורי" מסרו במשטרה.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. למס' 1 = אמן ואמן. כן יהי רצון. אמן ואמן.

    .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. מארגני המחאות מסרו שזוהי רק התחלה בשרשרת המחאות הסוערות נגד גזירת גיוס בנות, עד לביטולה הגמור של גזירת גיוס בנים ובנות, וביטול כל המדינה הציונית כולה, וביאת גוא"צ בבי"א.

    אתמול יום חמישי התקיימה מחאה סוערת וספונטנית ברח' שרי ישראל – יפו נגד גזירת גיוס בנות בכללות המחמירה מיום ליום, ונגד מעצרן של כמה מבנות ישראל בתקופה האחרונה, ובפרט נגד מעצרן של נשות חומותייך העומדות בשערי לשכת הגיוס מידי יום ביומו במסירות נפש להצלת בנות ישראל מקלון צבא השמד.

    במהלך ההפגנה נחסם תנועת רכבת הקל(ל)ה משך כמה פעמים, כמו כן עצרה המשטרה כמה מהמוחים לכלא, לאחר מכן המשיך המחאה לעבר ביתו של ח"כ המינים פרוש, (פרוש מהתורה) ולאחר מכן המשיכה המחאה בכיכר השבת.

    מארגני המחאות מסרו שזוהי רק התחלה בשרשרת המחאות הסוערות נגד גזירת גיוס בנות, עד לביטולה הגמור של גזירת גיוס בנים ובנות, וביטול כל המדינה הציונית כולה, וביאת גוא"צ בבי"א.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב