ב"ליכוד" פנו לרפי פרץ: "הציבו את שקד במקום הראשון"

בכיר במפלגת הליכוד פנה ליו"ר איחוד מפלגות הימין הרב פרץ וקרא לו לתת לשקד להוביל את הרשימה המאוחדת במטרה לקבל מספר דו-ספרתי של מנדטים, ולהביא להקמת ממשלת ימין

בכיר במפלגת הליכוד פנה אל יו"ר איחוד מפלגות הימין, שר החינוך הרב רפי פרץ, והסביר לו מדוע הצבתה של איילת שקד בראש רשימת איחוד הימין תבטיח הקמת ממשלה של המחנה הלאומי לאחר הבחירות. כך מפרסם הבוקר 'ערוץ 7'.

לדברי הבכיר, סקרים פנימיים הוכיחו כי שקד היא היחידה שמסוגלת למשוך קהלים לרשימה המאוחדת, ויכולה להביא אותה למספר דו ספרתי של מנדטים.

מהלך שכזה, לפי הדיווח, יבטיח 61 מנדטים לממשלת ימין שלא תהיה חייבת להישען על אביגדור ליברמן לאחר הבחירות.

עוד יצוין, כי אתמול נפגשה שרת המשפטים לשעבר שקד עם שר החינוך לשעבר נפתלי בנט, למשך מספר שעות. השניים דנו בעתידם הפוליטי.

בין השניים הושגה התקדמות לקראת חיבור ביניהם וריצה של שקד במסגרת מפלגת הימין החדש. לפי הדיווח, בנט ושקד לא מתכוונים לסכן את קולות המחנה הלאומי, ויפעלו יחד כדי לגבש רשימה אחת משותפת של כל המפלגות מימין לליכוד.

עוד יצוין, כי שר התחבורה וחבר הקבינט המדיני-בטחוני בצלאל סמוטריץ' פנה לראשי המפלגות בימין וקרא ליצור רשימה מאוחדת לקראת הבחירות.

"בימים אלו אי אפשר בלי אמירה פוליטית. זאת הציונות הדתית. זה הימין. עין טובה על ארץ ישראל, על מדינת ישראל, על התהליכים המדהימים שעוברים עלינו בדור הזה.

"יש לנו משימות גדולות לפנינו ואני מנצל את הבמה הזאת לקריאה מדם ליבי לכל מי שרוצה להמשיך את הפלא הזה של מדינת ישראל ולהמשיך את התנופה של מדינה חזקה יותר, ציונית יותר, יהודית יותר".

סמוטריץ' הוסיף: "מתוך הסתכלות אופטימית על המציאות כמו שהציונות הדתית עשתה מאז ומעולם בואו ונלך ביחד, נגבש כח ולא נאבד קולות, נבנה חברה בריאה יותר, טובה יותר ונמשיך את כל הטוב שיש לנו כאן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *