בליכוד תוקפים את גנץ: "ממחזר צוללות כדי לקושש קולות"

בליכוד תקפו את החלטת גנץ להקים ועדת לבדיקת פרשת הצוללות, "רק לפני 4 חודשים גנץ אמר שאין סיבה לחקור את הנושא מכיוון שאפילו היועץ המשפטי לממשלה ״לא מצא לנכון לפתוח בחקירה ואני מסתפק בזה״. אמרו בליכוד

בליכוד תקפו את החלטת גנץ להקים ועדת לבדיקת פרשת הצוללות, "רק לפני 4 חודשים גנץ אמר שאין סיבה לחקור את הנושא מכיוון שאפילו היועץ המשפטי לממשלה ״לא מצא לנכון לפתוח בחקירה ואני מסתפק בזה״. אמרו בליכוד.

"מה נשתנה ב-4 חודשים? גנץ לא מצליח להתרומם מהמצולות בסקרים אז הוא ממחזר צוללות כדי לקושש קולות בזמן שהמפלגה שלו עסוקה במריבות פנימיות.", הוסיפו בליכוד.

בליכוד ציינו כי "הציבור הישראלי חכם ורואה את התרגילים שלהם. מוטב שכחול לבן תצטרף לראש הממשלה במאמצים למען הצלת חייהם של אזרחי ישראל והבאת חיסונים למדינה במקום להתעסק בתרגילי סרק פוליטיים."

השר אקוניס מהליכוד הגיב: ״משמעות הודעת גנץ היא אחת – דרדור ישראל לבחירות מיותרות״ השר לשיתוף פעולה איזורי, אופיר אקוניס (הליכוד): ״בהחלטתו של גנץ להקים ועדה שהוא עצמו אמר שאין בה כל צורך, הוא פרק את השותפות ואת האחדות הלאומית. הוא בחר לדרדר את ישראל לבחירות המיותרות ביותר בתולדותיה. בזמן הזה, שבו ישראל עדיין נאבקת בנגיף הקורונה הוכיחה ״כחול לבן״ שאצלה הפוליטיקה הקטנה היא לפני הכל – ולא ישראל לפני הכל״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *