בליכוד תוקפים את ליברמן: "מסרב להגיע לפגישה עם רה"מ"

בליכוד טוענים כי ליברמן מסרב להגיע הערב (חמישי) לישיבה שזימן ראש הממשלה. נתניהו זימן את ראשי הסיעות הממליצות לפגישה בשעה 20:00 במשרדו. ואילו ליברמן תוקף את נתניהו: "לא יהיו ויתורים בחוק הגיוס"

המשבר הקואליציוני הולך ומחריף: בליכוד טוענים כי ליברמן מסרב להגיע הערב (חמישי) לישיבה שזימן ראש הממשלה. נתניהו זימן את ראשי הסיעות הממליצות לפגישה בשעה 20:00 במשרדו. ואילו ליברמן תוקף את נתניהו: "לא יהיו ויתורים בחוק הגיוס".

בפוסט שכתב בדף הפייסבוק שלו ליברמן העלה על נס את משבר הגיוס על ראש שמחתו: "חוק הגיוס היה נושא מרכזי בסדר היום של ישראל ביתנו במהלך הבחירות ולאחריהן. במו"מ הקואליציוני הבהרנו פעם אחר פעם שבנושא זה לא יהיו ויתורים".

"חוק הגיוס הוגש על ידי שר הביטחון לשעבר הרבה לפני פיזור הכנסת ה-20 וההליכה לבחירות", נכתב בפוסט. "לידיעת כל המשמיצים נושא זה יישאר מרכזי מבחינתנו גם בעתיד הנראה לעין עד להשלמת החקיקה בקריאה שניה ושלישית".

בתגובה פרסם הליכוד הודעה חריפה שבה תקפו את ליברמן: "ליברמן התחייב לקהל בוחריו שהוא יתמוך בהקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו. כעת הוא משתמש בכל מיני תירוצים כדי למנוע את הקמתה של ממשלה זו, מה שעלול להביא להקמת ממשלת שמאל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *