בלי אכיפה: העוצר בערים החרדיות החל

מיליון ו-300 חרדים וערבים נכנסים הערב לעוצר לילי, ב-40 יישובים ושכונות בעיקר מהמגזר החרדי והערבי.  הסגר עצמו לא נאכף בקפדנות ובהם מדווחים כי המשטרה לא מונעת מהם כניסה

מיליון ו-300 חרדים וערבים נכנסים הערב לעוצר לילי, ב-40 יישובים ושכונות בעיקר מהמגזר החרדי והערבי.  הסגר עצמו לא נאכף בקפדנות ובהם מדווחים כי המשטרה לא מונעת מהם כניסה.

בבני ברק  אלעד ובערים נוספות כמו בכפר קאסם נרשמה תנועה ערה של תושבים שחוזרים לעיר כדי להספיק להגיע לבתיהם לפני תחילתו של העוצר, שוטרים טרם הוצבו במקום. ברחובות בני ברק נראו שוטרים שמכווינים את תנועת הרכבים בדרכים מרכזיות, אך טרם הוקמו מחסומים.

איש התקשורת דוד חכם לגלסנר ב׳קול ברמה׳: אי אפשר להגיד על החרדים מפיצי מחלה, אנחנו יודעים את האמת שהציבור החרדי נשמר יותר מכל מגזר אחר. הטעות הגדולה שלנו זה שאנחנו הופכים לעבוד אצל התקשורת.

גואל וקנין לגלסנר ב׳קול ברמה׳: החנויות בבית שמש כעת פתוחות ואף אחד לא יודע מה אסור ומה מותר. עשו סגר באלעד והוא לא הועיל כלום. בגל הראשון הסגר סייע כי היה מערך אפידמיולוגי

הערב פורסם כי 3,432 חולים אומתו מאתמול – 1,439 מחצות. 464 במצב קשה – מתוכם 139 מונשמים. מניין הנפטרים עלה ב-5 מחצות ל-1,033.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *