בן גביר: "מטים סקרים לרעתי בגלל חברות"

בן גביר במכתב התראה לפני תביעה למומו פילבר: "חשש להטיית סקרים בגלל חברותו עם נפתלי בנט

 

עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, פנה במכתב התראה לפני תביעה לשלמה פילבר, בעלי מכון הסקרים דיירקט פולס. זאת בעקבות סקרים אותם מפיץ מכון הסקרים של פילבר, בהם לא נסקרת מפלגת עוצמה יהודית.

בן גביר פותח את מכתבו: "להווי ידוע לך, כי הסקרים אותם אתה עורך באמצעות משלוח הודעת SMS אינם חוקיים, באשר הם לא מכילים את מפלגת עוצמה יהודית".

בן גביר ממשיך: "ביצוע סקרים אלו ללא מפלגת עוצמה יהודית מנוגד בין היתר להוראות חוק הבחירות (דרכי תעמולה), תשי"ט-1959, להחלטת כבוד השופט מלצר בתב"כ 21/12, וכן מהווה אפליה אסורה בהתאם לחוק חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים, תשס"א-2000".

"נוכח האמור, ובהתאם להוראות החוק, הנך נדרש לסקור גם את מפלגת עוצמה יהודית בסקרים שאתה וחברת דיירקט פולס בע"מ מבצעים", חותם בן גביר את מכתבו.

בן גביר מבקש להוסיף כי "ידע כל מכון סקרים וכל מי שמבקש להפלות את עוצמה יהודית ולהעלים מפלגות המתמודדות בבחירות כי ישלם את המחיר על כך. קיים חשש אמיתי כי סקריו של פילבר, שקשריו לנפתלי בנט ידועים, מוטים כאשר אינו מזכיר בכוונה את עוצמה יהודית, ובשל כך נשלח המכתב".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *