בן גביר על השב"כ: אבישי רביב חזר שנית?

עו"ד איתמר בן גביר תוקף בחריפות את הודעת השבכ מהערב ובה צילום של דגל ישראל וצלב קרס שמקורות בשבכ טענו שנתפס אצל החשודים.

עו"ד בן גביר על הדגל וצלב הקרס: אבישי רביב חזר שנית?

עו"ד איתמר בן גביר תוקף בחריפות את הודעת השבכ מהערב ובה צילום של דגל ישראל וצלב קרס שמקורות בשבכ טענו שנתפס אצל החשודים. לדברי עו"ד בן גביר :" היינו כבר במספר דיונים בבית המשפט  ומעולם החוקרים לא ייחסו לנחקרים את החזקת הדגל עם הסמל המתועב  , היה לי ברור היום אחרי שבית המשפט רמז לשבכ שלמעשה אין חומר בתיק כי זה רק שאלה של זמן עד לספין של דוברי שבכ ואכן ספין זה לא איחר לבוא "

לדברי עו"ד בן גביר הוא מתכוון לפנות כבר הערב בהתראה לפני לשון הרע לאנשי שירות הביטחון הכללי על לשון הרע שהפיצו כנגד החשודים:" כשהשב"כ בלחץ כל הדרכים כשרות ולכן נשמע בימים הקרובות ספינים נגד החשודים שהם אנטי ציונים וכדומה, בפועל מדובר בילדים טובים שאוהבים את מדינת ישראל".

באשר לדגל מוסר העורך דין כי הוא אינו מכיר את הפרטים אך לדבריו לא יתפלא אם מדובר בעבודה של שירות הביטחון הכללי או מי מטעמו :" אני זוכר היטב כיצד שתלו את סוכן השבכ רביב שהניף שלטי אס אס והכתים ציבור שלם. איני יודע האם זה המקרה אבל מוכרח להודות שהעיתוי של הוצאת ההודעה, והלחץ שהשבכ נמצא בו, עשויים להוביל אותם לטעות שוב וכפי שטעו בפרשת אבישי רביב, הם יעשו זאת גם כעת"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *