בנט למגישת סקיי ניוז:"אולי תבואי להלחם במקומנו בעזה?" (וידאו)

השר נפתלי בנט ממשיך בסבב הראיונות שהוא מעניק לרשתות הזרות, במהלך ראיון בקשת סקיי הבריטית טענה המגישה כי ישראל מבצעת הרג אזרחים שאינו מוצדק, על כך אמר בנט, "נוח מאוד לשבת באולפן ולשאול את השאלות הללו. ארבעת ילדיי ברעננה נמצאים בטווח האש. אבל חמאס בכוונה תחילה מציב את נשיו וילדיו בסמוך למשגרי הטילים האלה כדי שהם ימותו ואת תשאלי אותי את השאלות הללו." צפו

השר נפתלי בנט ממשיך בסבב הראיונות שהוא מעניק לרשתות הזרות, במהלך ראיון בקשת סקיי הבריטית טענה המגישה כי ישראל מבצעת הרג אזרחים שאינו מוצדק, על כך אמר בנט, "נוח מאוד לשבת באולפן ולשאול את השאלות הללו. ארבעת ילדיי ברעננה נמצאים בטווח האש. אבל חמאס בכוונה תחילה מציב את נשיו וילדיו בסמוך למשגרי הטילים האלה כדי שהם ימותו ואת תשאלי אותי את השאלות הללו."

על רקע התמשכות מבצע צוק איתן ופעילות הקרקעית של צה"ל בעזה ממשיך השר בנט בסיוע למאמצי ההסברה הישראלית, בראיון שהעניק בנט לרשת סקיי הישראלית התעמת בנט עם המגישה לאחר שזו טענה כי אין הצדקה לכמות האזרחים שנהרגו במהלך המבצע.

על כך אמר בנט "חמישה מיליון ישראלים יושבים במקלטים זה שלושה שבועות. תארי לעצמך ששבעים אחוזים מאוכלוסיית בריטניה הייתה נמצאת במקלטים כאשר טילים נורים בכל רחבי אנגליה – בלונדון, מנצ'סטר, לידס – מה הייתה בריטניה עושה? האם היא הייתה ממתינה בצד ופועלת בזהירות? האם זה מה שנעשה בעבר? האם כך נהגתם באפגניסטן? האם כך נהגתם במלחמת העולם השנייה? משיבים מלחמה. אין שום פרופורציות בלוחמה בטרור, הם משתמשים בך ובכל התקשורת העולמית כדי להמשיך להרוג את אזרחיהם שלהם ואת אזרחי ישראל."

עוד הוסיף בנט "בניגוד לבריטניה, אנו מוקפים ב-300 מיליון מוסלמים, רבים מהם מוסלמים קיצונים, זה קשה. אבל אנחנו מדינה חופשית במקום מורכב מאוד, אנו לוחמים באותה מלחמה שעוד תגיע גם אליכם, והייתי מצפה מכל אדם הגון לתמוך בנו במאבק על חירותנו. איש אינו מעוניין בהרג אזרחים, אבל הם יורים עלינו, אנחנו לא יורים עליהם. אנו יורים חזרה אל משגרי הטילים. והם משתמשים בנשיהם ובילדיהם בצורה פחדנית כל כך."

בשלב מסויים אף טענה המגישה לעומת בנט כי המבצע כנגד החמאס מחזק את ארגון הטרור שצובר אהדה בעולם, על כך ענה, "כל מי שתומך בחמאס הוא חסר מוסר. הדבר המוסרי היחיד הוא לגרום להם להפסיק לירות טילים ובאותו רגע ממש, אנחנו מפסיקים לירות. האם יש עסקה טובה יותר? האם יש עסקה הוגנת יותר? מה אנחנו רוצים? אנחנו רוצים לחיות זה לצד זה. יצאנו מעזה. אנחנו לא רוצים לחזור לשם, אין לנו תביעות כלפיהם. הם מחפשים אותנו. מה שקרה הוא שמסרנו את השטח והם הפכו אותו למבצר של טרור. עלינו לפרק את המבצר הזה. אלא אם כן אתם רוצים לבוא ולעשות את העבודה בשבילנו, בשמחה."

צפו בראיון

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

  1. חבל, חבל מאוד שזו הרמה של ההסברה של ישראל. ראיון שהתחיל רע מאוד, והמשיך בסדר. למה פוליטיקאים שמתראיינים בחו"ל לא מקבלים הדרכה מאנשי מקצוע??? לפחות נראה שהם לא מקבלים הדרכה. להגיד "החמאס משתמשים בנשים וילדים כמגן אנושי" לא אומר כלום לבריטי שיושב בבית ובקושי מכיר את המצב במזה"ת, צריך להסביר מה זה אומר "מגן אנושי", מה הם באמת עושים כמגן אנושי, למה יש לעזתיים לאן לברוח והם בוחרים להישאר בבית, להסביר שיש טילים ומחילות שנחפרו מתחת לבית של העזתיים, שהם משתפים פעולה עם זה, להרחיב מה עושה ישראל כדי למנוע את זה, להסביר מה המשמעויות של מנהרות. להגיד שיורים עלינו טילים לא מעורר סימפטיה רבה, כשיש את התמונות האלה מעזה. צריך להסביר את התמונות, לספר על הקליפ של החמאס שקורא "מוות לישראל" ולפיגועים באוכלוסיה אזרחית.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. נא להתפלל התפילה המיוחדת למלחמה הזאת, מהרב הצדיק ר' אליעזר ברלנד שליט"א, מנהיג קהילת "שובו בנים", ממקום שהותו ביוהנסבורג. לדבריו, מלחמה כזו לא הייתה כבר עשרות שנים, כאשר כל הארץ נהפכה לחזית וכל ערי ישראל ומושבות ישראל חשופים לחיצי אויבינו ואין לנו על מי להשען אלא אך ורק על אבינו שבשמים. אבינו מלכנו רחם עלינו ועל עוללנו וטפנו, אבינו מלכנו פתח שערי שמים לתפלתנו.

    -רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם כֹּל יָכוֹל אֲחַרֵי שׁוֹאָה אַיוּמָה שֶׁל 6 מִלְיוֹן יְהוּדִים שֶׁחָתְכוּ אוֹתָם לְחַתִּיכוֹת חַתִּיכוֹת וְשָׂרְפוּ אוֹתָם בְּכָל מִינֵי שְׂרֵפוֹת וְהָפְכוּ אוֹתָם לְאֵפֶר שֶׁפִּזְרוּ אוֹתוֹ עַל הַכְּפוֹר וְהַקֶרַח כֵּן גַם עַכְשָׁיו כָּל אוּמוֹת הָעוֹלָם נֶגְדֵנוּ כְּמוֹ שֶׁנֶאֱמַר "לְכוּ וְנַכְחִידֵם מִגּוֹי וְלֹא יִזָּכֵר שֵׁם יִשְׂרָאֵל עוֹד" וְעַכְשָׁיו נוֹעֲצוּ לֵב יַחְדָּו כָּל אוּמוֹת הָעוֹלָם לְלֹא יוֹצֵא מִן הַכְּלַל מִאַמֶרִיקָה וְעַד רוּסְיָה מֵאֵירוֹפַּה וְעַד אַפְרִיקָה כוּלָם בְּלֵב אֶחָד וּבְמַחֲשָׁבָה אַחַת לֹא לְהַשְׁאִיר זֵכֶר מִכָּל עַם יִשְׁרָאֵל.

    וְכָעֵת אֵין לָנוּ עַל מִי לְהִשָׁעֵן אַך וְרַק עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָׁמַיִם וְאֵין לָנוּ מִבַּלְעַדֵי ה' שׁוּם גוֹאֵל וּמוֹשִׁיעַ וְצִפִּיָּתֵנוּ הָבֶל לְעֶזְרַת אוּמוֹת הָעוֹלָם וְנֶהֱפַכְנוּ בְּעֵינֵי כוּלָם לְלַעַג וּלְקֶלֶס מוֹאָב עַמּוֹן גְּבָל וַעֲמָלֵק פְּלֶשֶׁת עִם יֹשְׁבֵי צוֹר כוּלָם לְלֹא הֶבְדֵל גֶזַע וּמִין רוֹצִים אַך וְרַק לְהַכְחִידֵנוּ מֵעַל פְּנֵי הָאֲדָמָה וְלֹא יִזָכֵר שֵׁם יִשְׂרָאֵל מֵעַל פְּנֵי [הָאֲדָמָה].

    אָנָא ה' חַדֵשׁ לָנוּ אֶת הַשְׁבוּעָה שֶׁנִשְׁבַּעְתָּ לְאֲבוֹתֵינוּ אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתָּ לָהֶם בָּךְ כְּכוֹכְבֵי הַשָּׁמָיִם אַרְבֶּה אֶת זַרְעֲכֶם לַמְרוֹת שֶׁאֵין אָנוּ רְאוּיִים אָנָא ה' עֲשֵׁה נָא עִמָנוּ חֶסֶד חִנָם וּמַתְּנַת חִנָם כְּמוֹ שֶׁאָמַר מֹשֶׁה רַבֵּינוּ עָלָיו הַשָלוֹם "וָאֶתְחַנַּן אֶל ה' בָּעֵת הַהִוא לֵאמֹר" שֶׁהֵם 515 תְּפִילוֹת כָּפוּל שֶׁבַע שֶׁהֵם 3605 תְּפִלוֹת שְׁכָּלְלוּ כָּל מַה שֶׁיִקְרֶה לְעַם יִשְׂרָאֵל עַד סוֹף כָּל הַדוֹרוֹת וְגַם עַל מִלְחָמָה נוֹרָאָה זוּ שֶׁלֹא הָיְתָה כָּמוֹהָ כְּבַר עֲשְׂרוֹת שָׁנִים וְכָל הָאָרֶץ נֶהֶפְכָה לְחַזִית וְכָל עָרֵי יִשְׂרָאֵל וּמוֹשָׁבוֹת יִשְׂרָאֵל חַשׂוּפִים לְחִצֵי אוֹיבֵינוּ לְלֹא עוֹזֵר וְסוֹמֵך.

    אָנָא ה' אֶחָד נִשְׁבַּעְתָּ לְדָוִד עֲבְדְךָ "מָצָאתִי דָּוִד עַבְדִּי בְּשֶׁמֶן קָדְשִׁי מְשַׁחְתִּיו, וְכַתּוֹתִי מִפָּנָיו צָרָיו וּמְשַׂנְאָיו אֶגּוֹף, וֶאֶמוּנָתִי וְחַסְדִּי עִמּוֹ וּבִשְׁמִי תָּרוּם קַרְנוֹ, וְשַׂמְתִּי בַיָּם יָדוֹ וּבַנְּהָרוֹת יְמִינוֹ, הוּא יִקְרָאֵנִי אָבִי אָתָּה קֵלִי וְצוּר יְשׁוּעָתִי, אַף אָנִי בְּכוֹר אֶתְּנֵהוּ עֶלְיוֹן לְמַלְכֵי אָרֶץ, לְעוֹלָם אֶשְׁמָר לוֹ חַסְדִּי וּבְרִיתִי נֶאֱמֶנֶת לוֹ, וְשַׂמְתִּי לָעַד זַרְעוֹ וְכִסְאוֹ כִּימֵי שָׁמָיִם, וְחַסְדִּי לֹא אָפִיר מֵעִמּוֹ וְלֹא אֲשַׁקֵּר בֶּאֱמוּנָתִי, לֹא אֲחַלֵּל בְּרִיתִי וּמוֹצָא שְׂפָתַי לֹא אֲשַׁנֶּה, אַחַת נִשְׁבַּעְתִּי בְקָדְשִׁי אִם לְדָוִד אֲכַזֵּב, זַרְעוֹ לְעוֹלָם יִהְיֶה וְכִסְאוֹ כַשֶּׁמֶשׁ נֶגְדִּי, כְּיָרֵחַ יִכּוֹן עוֹלָם וְעֵד בַּשַּׁחַק נֶאֱמָן סֶלָה, וְאַתָּה זָנַחְתָּ וַתִּמְאָס הִתְעַבַּרְתָּ עִם מְשִׁיחֶךָ, נֵאַרְתָּה בְּרִית עַבְדֶּךָ חִלַּלְתָּ לָאָרֶץ נִזְרוֹ, פָּרַצְתָּ כָל גְּדֵרֹתָיו שַׂמְתָּ מִבְצָרָיו מְחִתָּה, שַׁסֻּהוּ כָּל עֹבְרֵי דָרֶךְ הָיָה חֶרְפָּה לִשְׁכֵנָיו, הֲרִימוֹתָ יְמִין צָרָיו הִשְׂמַחְתָּ כָּל אוֹיְבָיו, אַף תָּשִׁיב צוּר חַרְבּוֹ וְלֹא הֲקֵמֹתוֹ בַּמִּלְחָמָה, עַד מָה ה' תִּסָּתֵר לָנֶצַח תִּבְעַר כְּמוֹ אֵשׁ חֲמָתֶךָ, אַיֵּה חֲסָדֶיךָ הָרִאשֹׁנִים אֲדֹנָ-י נִשְׁבַּעְתָּ לְדָוִד בֶּאֱמוּנָתֶךָ, זְכֹר אֲדֹנָ-י חֶרְפַּת עֲבָדֶיךָ שְׂאֵתִי בְחֵיקִי כָּל רַבִּים עַמִּים, אֲשֶׁר חֵרְפוּ אוֹיְבֶיךָ ה' אֲשֶׁר חֵרְפוּ עִקְּבוֹת מְשִׁיחֶךָ". וְיִתְקַיְמוּ בָּנוּ הַפְּסוּקִים "כִּי הִנֵּה אֹיְבֶיךָ ה' כִּי הִנֵּה אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ יִתְפָּרְדוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן, וַתָּרֶם כִּרְאֵים קַרְנִי בַּלֹּתִי בְּשֶׁמֶן רַעֲנָן, וַתַּבֵּט עֵינִי בְּשׁוּרָי בַּקָּמִים עָלַי מְרֵעִים תִּשְׁמַעְנָה אָזְנָי, צַדִּיק כַּתָּמָר יִפְרָח כְּאֶרֶז בַּלְּבָנוֹן יִשְׂגֶּה, שְׁתוּלִים בְּבֵית ה' בְּחַצְרוֹת אֱלֹקֵינוּ יַפְרִיחוּ, עוֹד יְנוּבוּן בְּשֵׂיבָה דְּשֵׁנִים וְרַעֲנַנִּים יִהְיוּ, לְהַגִּיד כִּי יָשָׁר ה' צוּרִי וְלֹא עַוְלָתָה בּוֹ": אבינו מלכנו רחם עלינו ועל עוללנו וטפנו, אבינו מלכנו פתח שערי שמים לתפלתנו.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב