בנט תוקף את עוצמה יהודית: "מי שרואה בכהנא מודל לחיקוי לא ראוי לשבת בכנסת"

עו״ד איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית לבנט: "מי שהפקיר את תושבי הדרום והחריב את עמונה ממשיך להתנהל בחוסר אחריות"

בתגובה לדבריו של השר נפתלי שאמר הבוקר (שלישי) בכאן רשת ב' בתכניתם של קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ביחס לעוצמה יהודית כי "מי שרואה בכהנא מודל לחיקוי לא ראוי לשבת בכנסת", אומר בתגובה עו"ד איתמר בן גביר, אחד ממועמדי עוצמה יהודית לכנסת כי "כדאי שהשר בנט יעשה בדק בית לפני שהוא מחליט לתקוף את מי שלא יתקפל ולא יגמגם בנושאי ארץ ישראל. השר בנט היה שותף לשתי ממשלות שבמהלך הקדנציה שלהן שוחררו מחבלים, הוחרבו יישובים יהודיים בהם עמונה ונתיב האבות, והדרום הופקר לירי מאות טילים של חמאס ולטרור עפיפונים עלוב ללא שום תגובה".

באשר לדבריו של השר בנט בימים האחרונים לפיהם ראש הממשלה נתניהו מתכנן לחלק את ירושלים כחלק מתכנית השלום של טראמפ, אומר עו"ד בן גביר כי "אני מתקשה לראות איך מי שלא מנע שחרור מחבלים והחרבת יישובים יהודיים ימנע את חלוקת ירושלים. אנחנו לא מתכוונים לגמגם בנושאים הללו, ולא נאפשר שום מהלך שיביא לויתור על חלקים מארץ ישראל לטובת האויב".

עוד מוסיף בן גביר כי "הצביעות של בנט מדהימה – רק לפני שבועיים הוא קרא לבית היהודי לחבור לעוצמה יהודית וזאת לאור האחריות לקולות הימין כביכול, ולפתע כאשר נוצר אותו חיבור בו בנט תמך, הוא מנסה לאגף משמאל ולקחת קולות מהרשימה של איחוד מפלגות הימין. זו התנהלות אופיינית של אדם שנטש את מפלגתו והשאיר אותה פצועה, ורגיל לנטוש מערכות באמצע. מי שנטש את מפלגתו, ינטוש גם את ארץ ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *