בנק דיסקונט החל להציע ללקוחותיו שטסים לחו"ל שרותי VIP בנתב"ג ללא עלות

מחזיקי מפתח דיסקונט יהיו זכאים להטבת VIP בנתב"ג הכוללת ליווי אישי ומהיר של עד 6 נוסעים מטרמינל 3, החל משלב הצ'ק אין ועד לכניסה לדיוטי פרי

לקראת עונת החגים והנהירה של הישראלים לחו"ל משיק דיסקונט הטבה ייחודית למחזיקי מפתח דיסקונט – שירות VIP בנתב"ג לטסים מטרמינל 3. ההטבה כוללת ליווי צמוד של דייל או דיילת מחברת "לאופר" החל מההגעה לטרמינל, דרך בידוק בטחוני באולם נפרד, תהליך צ'ק אין מזורז, בידוק בטחוני של תיקי היד בתור המיועד לנוסעי VIP וליווי במעבר ביקורות הדרכונים עד לכניסה לדיוטי פרי.

ההטבה ניתנת בחינם פעם בשנה, למחזיקי כרטיס מפתח דיסקונט להם סכום חיוב חודשי ממוצע, בחצי שנה האחרונה, בסך של 12,000 שח ומעלה, בכל כרטיסי מפתח דיסקונט בחשבון. לאלו עם חיוב ממוצע של 6,000 ₪ עד 12,000 ₪, השירות מוצע ב-99$, במקום 159$ עד 4 פעמים בשנה.

ראוי לציין כי חווית המשתמש בהרשמה לשירות הינה פשוטה ומהירה מאוד. כל מה שנדרש הוא – כניסה לאפליקציית דיסקונט (פרטיים או עסקיים), איתור סמן "מפתח VIP נתב"ג", לחיצה עליו ובדיקת זכאות להטבה. במידה והלקוח אכן רשאי לקבל זאת, הוא יקבל קוד קופון להטבה באפליקציה בהתאם לזכאותו, משם יתבקש להיכנס לאתר חברת "לאופר" לצורך המשך הזמנת השירות המבוקש מראש ושריון חווית ה- VIP.

רוני פלד, מנהל השיווק הפרסום וחוויית לקוח בדיסקונט: "שירות מפתח VIP נתב"ג בא לענות על צורך הולך וגדל בישראל המתחזק במיוחד בתקופות החגים. השירות החדש מתווסף לשירות החניה חינם ממנו נהנים מאות אלפי מחזיקי מפתח דיסקונט מידי חודש כבר למעלה מעשר שנים".

לפי נתוני רשות שדות התעופה, בכל שנה בחגי תשרי, התורים לנוסעים היוצאים לחופשות, הולכים ומתארכים; ובתקופת החגים שיעור הגידול במספר היוצאים לחו"ל, עולה באופן עקבי. בשנת 2018, רשות שדות התעופה פרסמה כי מספר הישראלים שטסו לחופשות במהלך חודש תשרי, עמד על 1,091,806 בספטמבר 2016, טסו כ-802,000 ישראלים אל מחוץ לגבולות ישראל, לעומת אותו החודש בשנה לאחר מכן, במהלכו יצאו כ-953,000 ישראלים לחופשה בחו"ל. מדובר בעלייה משמעותית משנה לשנה, ונראה כי המספרים יזנקו עוד יותר השנה ב-2019.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *