בנק הפועלים מוציא לדרך את הנפקת ישראכרט

בנק הפועלים הודיע כי בהתאם לדרישות החוק להגברת התחרות ולצמצום הריכוזיות בשוק הבנקאות בישראל, החליט על רישום למסחר של מניות קבוצת ישראכרט והצעת מניותיו לציבור בדרך של הצעת מכר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. בנק הפועלים וחברת ישראכרט פרסמו הבוקר תשקיף, לאחר שהתקבל אישורה של רשות ניירות ערך. בשבועות הקרובים תקיים החברה סדרת מפגשים עם מגוון משקיעים בשוק ההון (Roadshow) לטובת הצגת החברה כחלק מהליך המכר.
ישראכרט היא חברת כרטיסי האשראי הגדולה והמובילה בישראל, עם מחזור עסקות של 155 מיליארד שקל, המהווה כ-45% ממחזור העסקות בכרטיסי האשראי במשק. החברה מובילת שוק עם כשלושה מיליון לקוחות, כחמישה מיליון כרטיסי אשראי ומחזור עסקות שגדל בקצב של כ-7.5% בשנה.
ישראכרט מציגה צמיחה עקבית ברווח בשלוש השנים האחרונות, כאשר ב-2018 צמח הרווח הנקי של החברה ב-6% ל-318 מיליון שקל.
לישראכרט פעילות תשלומים מבוססת ויציבה. בתחום ההנפקה, לחברה המגוון הרחב ביותר של ערוצי הפצה באמצעות בנקים ומגוון מועדונים, כאשר כל המועדונים המרכזיים חודשו לאחרונה לתקופות ארוכות של 5-10 שנים. בנוסף, לאחרונה חתמה החברה על הסכם תפעול הנפקה עם בנק לאומי.
ישראכרט היא השחקן המוביל בשוק הסליקה עם יותר מ-160,000 נקודות מכירה – את מותגי החברה מכבדים מרבית בתי העסק בישראל המכבדים כרטיסי אשראי. בנוסף, ישראכרט היא המנפיקה והסולקת הבלעדית של מותג הפרימיום "אמריקן אקספרס", שהינו המותג המוביל בישראל מבין כרטיסי הפרימיום.
בשנת 2018 צמח תיק האשראי הצרכני של ישראכרט ביותר מ-24% וכעת הוא עומד על כ-3 מיליארד שקל – שיעור צמיחת האשראי הגבוה מבין חברות כרטיסי האשראי. בסיס הלקוחות הרחב של ישראכרט, בדגש על מחזיקי כרטיסים חוץ בנקאיים, בשילוב עם תיק אשראי צרכני עם פוטנציאל רב, מהווים זירה מצוינת להמשך צמיחה אחראית בעולם של אשראי צרכני.
השותפות רבת השנים בין בנק הפועלים לישראכרט תימשך, ותמצא את ביטויה בין השאר בהסכמים שנחתמו בין הצדדים, המבטיחים את המשך תפעול מלאי הכרטיסים הקיים וכן נתח משמעותי מהכרטיסים החדשים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *