בסוף היא מצאה בית: אורלי לוי מצטרפת לעבודה

לאחר שרצה בבחירות האחרונות במסגרת נפרדת ושרפה למעלה משבעים אלף קולות, החליטה אורלי לוי להשאיר את מפלגת 'גשר' מאחור ולהצטרף למפלגת העבודה.

 

לאחר שרצה בבחירות האחרונות במסגרת נפרדת ושרפה למעלה משבעים אלף קולות, החליטה אורלי לוי להשאיר את מפלגת 'גשר' מאחור ולהצטרף למפלגת העבודה.

בשבועות האחרונים קיימה אבוקביס שיחות מאסיביות עם מפלגות שונות, כאשר היא הייתה קרובה לסיכום עם מפלגת 'כחול לבן' שחששה מהמהלך, כיוון שאבוקסיס ביקשה שלוש מקומות ברשימה ואת המקום החמישי.

לאחר אין ספור דין ודברים, אבוקסיס החליטה להצטרף למפלגת העבודה, בעוד אביה היה מבכירי מפלגת הליכוד. אבוקסיס תוצג בעוד זמן קצר ע"י יו"ר המפלגה הנבחר עמיר פרץ במהלך מסיבת עיתונאים זירזה שכינסה המפלגה.

יור מרצ, ניצן הורוביץ מסר בתגובה:
עמיר פרץ חוזר על הטעות של אבי גבאי ומרסק את האפשרות לאיחודים בגוש השמאל. במקום איחוד גדול הוא בחר בשיריון קטן

באתי לשיחות עם פרץ
בלב שלם ובנפש חפצה, במטרה להביא בשורה חדשה ומלהיבה לציבור בישראל.

לצערי, ברגע האמת, החליט עמיר פרץ לחזור על הטעות של קודמו בתפקיד, ובחר לסרב לחיבור בין מרצ למפלגת העבודה.

הוריתי למטה המפלגה להאיץ את קמפיין מרצ לבחירות הקרובות. לציבור בישראל מגיעה אלטרנטיבה ערכית, לציבור בישראל מגיעה מפלגת שמאל אידיאולוגית גדולה ומשפיעה שתשנה את המציאות ותחזיר לחיינו ערכים של שלום, שוויון וחופש.

מרצ בראשותי פתוחה לחיבורים וצירופים, אך מוכנה ומאורגנת לריצה לבד, בפתק אחד שכולו מרצ.

ח״כ שלי יחימוביץ מסרה: הצטרפותה של אורלי לוי היא בשורה מצויינת למפלגת העבודה.‫ אורלי היא לוחמת מעולה ואפקטיבית בזירה החברתית, והצטרפותה מחדדת את הקול הצלול של המאבק לצדק, לשיוויון ולגורלם של בני אדם בכל תחומי חייהם. השילוב של עמיר פרץ ושלה הוא תשובה טובה למתלבטים למי כדאי שיתנו את קולם: למי שדואגים לעצמם או למי שדואגים לעמם.״

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *