ב'עבודה' דורשים מפרץ: "חזור בך – והתאחד עם ברק ומרצ"

פעילי 'העבודה' הפיצו את מספר הטלפון של עמיר פרץ ועוזריו כדי ללחוץ עליהם במטרה שיחזור בו מההחלטה שלא ליצור חיבורים נוספים בגוש המרכז-שמאל

בקרב פעילי מפלגת העבודה הולכת ומתגבשת דרישה מהיו"ר עמיר פרץ לפעול כדי ליצור חיבורים בשמאל – למרות התחייבותו לאורלי לוי אבקסיס שלא לבצע חיבורים נוספים. כך דיווח היום (ראשון) זאב קם בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב'.

לדבריו, פעילים רבים הביעו כעס מההחלטה בקבוצות הווטסאפ הרבות של המפלגה. נוסף על כך, מספרי הטלפון של פרץ ועוזריו הופצו באותן קבוצות בדרישה להפעיל עליו לחץ כדי שיחזור בו מההחלטה שלא להתחבר עם ישראל דמוקרטית ומרצ.

בריאיון לאריה גולן בכאן רשת ב' אמרה הבוקר יו"ר גשר לוי-אבקסיס על האיחוד: "מהות החיבור – לדבר על העניינים של היום-יום, הדברים שלא מעניינים את המפלגות הגדולות".

על ישיבה בראשותו של בנימין נתניהו אמרה: "כאחריות לאומית, סביר להניח מאוד שלא נכנס לממשלת נתניהו כל עוד עומדים החשדות והכתבי אישום מעל ראשו".

כשנשאלה על הקול המזרחי, זעמה לוי אבקסיס ואמרה: "אין לי כוונה לקחת חלק בשיח הזה. לא שמענו את השיח כשלא מזרחים הרכיבו איחוד. אני אישה, אני אימא, אני אקדמאית, עשיתי דבר או שניים בחיים. הפרשנים מנותקים מהשיח הציבורי. הם הופכים להיות המפלגים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *