בעוטף עזה תוקפים את רה"מ: "11 סבבים הסתיימו בלא כלום"

 ביישובי עוטף עזה זועמים על הממשלה שלא נוקטת מדיניות קשוחה בנעשה בעוטף עזה. "11 סבבים הסתיימו בלא כלום", אמר יו"ר מועצת אשכול גדי ירקוני על רקע גל ההצתות

 

ביישובי עוטף עזה זועמים על הממשלה שלא נוקטת מדיניות קשוחה בנעשה בעוטף עזה.  "11 סבבים הסתיימו בלא כלום", אמר יו"ר מועצת אשכול גדי ירקוני על רקע גל ההצתות. "איננו יכולים להסביר לתושבים את המדיניות סביב הנושא ואת צדקת דרכה, כי אנחנו לא יודעים מה המדיניות".

"הם מפריחים בלוני תבערה שגורמים לשרפות, צה"ל מטיל סנקציות, הם מגיבים בירי ואז אנחנו מוצאים את עצמנו שוב בסבב הסלמה אלים ושוחק של 48 שעות. 11 סבבים כאלה היו עד כה שהסתיימו בלא כלום. והריטואל חוזר חלילה. נראה שהשיטה לא עובדת ואנחנו מצפים לשינוי דרמטי של המציאות הזאת", הוסיף ירקוני.

ח"כ אלון שוסטר (כחול לבן) תקף את ראש הממשלה על העברת הכספים לחמאס . "מה שאני כן יודע זה שהחשוד בפלילים היושב בבלפור מעדיף לעסוק בענייניו האישיים, המשפטיים, מאשר לטפל מהשורש בבעיית הטרור החמאסי מהרצועה".

שוסטר תקף את נתניהו ואמר כי הוא מפקיר את תושבי העוטף. "את כל העוצמה המדינית, הכלכלית והצבאית של ישראל נתניהו שומר עמוק במחסנים כי גם לו ברור שהאיתנות של תושבי העוטף חזקה מכל רקטה", אמר. "הוא מפקיר את התושבים החיים סמוך לגדר ומותיר אותם להיות השכפ"צ של מדינת ישראל, במקום לחזק את הרש"פ ולסייע לה לחזור לרצועה ולפרז אותה מנשק".

מוקדם יותר, חבלני משטרת ישראל הוזעקו לפני זמן קצר אל שטח פתוח סמוך לאחד מישובי מועצה אזורית שער הנגב בעקבות צרור בלונים אליהם מחובר חפץ חשוד. חבלני המשטרה עוסקים כעת בטיפול מקצועי בחפץ על מנת להסיר את הסיכון, וזאת תוך פעולות זהירות וקפדניות על מנת לא לסכן את עצמם ואת הסביבה.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *