בעל עסק קטן, קידום אתרים כבר עשית היום?

אם יש לכם עסק, אתם בוודאי יודעים עד כמה חשוב לחשוף אותו בפני כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. אלא שבעולם האינטרנט, זה לא דבר כל כך פשוט: העסק שלכם מתחרה בעסקים אחרים, ופעמים רבות הם יותר גדולים ויותר ותיקים מן העסק שלכם. החדשות הטובות הן שאפשר להתמודד בתחרות הזו בהצלחה – בעזרת קידום אתרים בגוגל.

קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים פירושו סדרה של פעולות המתבצעות מצד אחד באתר עצמו: למשל אופטימיזציה של קוד האתר כדי לשפר את מהירות הטעינה שלו, או שיפור התכנים בכל עמוד כדי שיתאימו למילות מפתח מסוימות שקהל הגולשים הפוטנציאליים עשוי לחפש בגוגל; ומצד שני יש גם פעולות שמתבצעות באתרים אחרים, מחוץ לאתר המקודם: למשל בניית פרופיל קישורים מאתרים אחרים אל האתר המקודם (בהנחה שמדובר באתרים שנראים אמינים וסמכותיים בעיני גוגל, העובדה שהם מקשרים אל האתר הנדון פירושה שגם הוא אמין וסמכותי).

קידום אתרים פירושו איתות לאלגוריתם של גוגל על מנת שיראה באתר שלכם את המענה הרלוונטי ביותר לשאילתות מסוימות של גולשים. אז, כאשר גולשים יקלידו בשורת החיפוש את השאילתה שלהם, האלגוריתם ישקלל את כל האתרים שהוא רואה בהם מענה אפשרי על פי מידת הרלוונטיות שלהם – ובשאיפה יציג את האתר שלכם במיקום הגבוה ביותר שאפשר בתוצאות החיפוש.

איך זה עוזר לעסק הקטן?

עסק קטן נאלץ בדרך כלל להתמודד עם שורה ארוכה של אתגרים. ראשית קיימים האתגרים של העסק עצמו, כגון הזמנות, ניהול מלאי, שכר לעובדים וכדומה; אבל בנוסף יש את האתגרים של הצד השיווקי והפרסומי: בניית אתרים, ניהול תוכן, שיווק ברשתות חברתיות וכדומה.

קידום אתרים לעסקים קטנים נועד לוודא שהאתר של העסק לא רק יהיה קיים אי שם בחלל הווירטואלי של האינטרנט, אלא שגולשים יוכלו למצוא אותו בקלות, לבקר בו ולבצע בו פעולות שונות – החל מגלישה וניווט באתר עצמו וכלה בהזמנת מוצר או שירות באופן מקוון.

ככל שקידום האתר יהיה אפקטיבי יותר, כך העסק הקטן ייהנה מחשיפה גדולה יותר לקהל היעד שלו ויוכל להתמודד טוב יותר עם התחרות; בפרט כאשר מדובר בתחרות מול אתרים ותיקים וגדולים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.