בעקבות איומים: תוגברה האבטחה סביב יו"ר כחול לבן בני גנץ

"ההסתה משתוללת לכל עבר ואתה שותק"

המתיחות בין הגושים נותנת את אותותיה ודווקא מההיבט השלילי כאשר בימים האחרונים מצא עצמו בני גנץ יו"ר כחול לבן מותקף באופן מילולי על ידי אנשים שניסו להתקרב לעברו ובמקביל על ידי גולשים ברשת שכתבו דברי הסתה ואף קריאה לרצח :"צריך לרצוח את גנץ בכיכר רבין ולצרף אותו לרבין". בציוץ בטוויטר : "סופו יהיה כמו של רבין. הטמבל עוד לא קולט".

בדבריו אמש התייחס גנץ לנושא ההסתה ואמר :

"נתניהו, האווירה הציבורית והאיומים מדאיגים מאוד כל מנהיג לאומי. שוב כרזות של מנהיגים עם כאפיות ושוב אתה שותק. שוב התגברות ואיומים ברצח, ושוב אתה שותק. שוב אלימות נגד אזרחים שמפגינים בירושלים – ושוב אתה שותק. ההסתה משתוללת לכל עבר ואתה שותק. לא אאפשר לך לזרוע שנאה ולהביא את מלחמת האחים הראשונה המודרנית. האווירה מדאיגה מאוד".

דבריו אלו הגיעו לאחר נאומו של ראש הממשלה שאמר בין יתר הדברים :
"המהלך שמוביל גנץ חותר תחת יסודות הדמוקרטיה", וציין כי "הציבור נתן לי יותר קולות מאשר לכל מועמד אחר לראשות הממשלה. הליכוד בהנהגתי הפכה למפלגה הגדולה ביותר בנוקאאוט. גנץ אמר לפני הבחירות שמי שיקבל מנדט אחד יותר הוא זה שירכיב את הממשלה. אנחנו קיבלנו הרבה יותר. גנץ הפסיד בבחירות, שיקר לבוחריו, גנב את הבחירות ומנסה לפגוע בי. חבריי ואני ומיליוני אזרחים לא ניתן לזה לקרות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *