בעקבות ההתנגדות החרדית: תהלוכת הסירות של רון קובי בוטלה

לפי התכנית שטווה קובי, מהטיילת ייצאו סירות עם הספרי תורה ועם החוגגים לעבר החוף הנפרד, מול רבי מאיר בעל הנס, ושם תיערך החגיגה על החוף, בהפרדה. כך תכנן קובי, אלא שהחרדים התנגדו לתכנית וביקשו לערוך תהלוכה מכובדת, קובי, הודיע על ביטול האירוע

בשבוע הבא ביום ראשון בתאריך י"ד באייר, תתקיים כמידי שנה ההילולה הגדולה של רבי מאיר בעל הנס בטבריה שמגעים אליה אלפים מכל הארץ.

בכל שנה מתקיימת תהלוכת ענק מבית הכנסת העתיק שנמצא על הטיילת ״אבולעפיה – עץ חיים" דרך כל הרחובות עד הציון של רבי מאיר בעל הנס, בצמוד לחוף ימה של טבריה.

בשבוע שעבר הכריז ראש העיר טבריה רון קובי בשידור בפייסבוק שהוא מבטל את התהלוכה השנתית, אלא שכל החוגגים יירדו לטיילת (המקום בו הוא החליט מאז שהוא נבחר לראשות העיר לעשות את כל החגיגות והמופעים גם בשבת, רח"ל).

לפי התכנית שטווה קובי, מהטיילת ייצאו סירות עם הספרי תורה ועם החוגגים לעבר החוף הנפרד, מול רבי מאיר בעל הנס, ושם תיערך החגיגה על החוף, בהפרדה. כך תכנן קובי.

אלא של'אקטואליק' נודע כי תכנון לבד ומציאות לבד: במוסדות רבי מאיר בעל הנס קיבלו החלטה לקיים את התהלוכה כרגיל, כמו בכל ה-100 השנים האחרונות, בלא לשנות שום דבר, ולקיים אותה ברגל – מבית הכנסת העתיק, עד הציון של רבי מאיר בעל הנס.

מהנהלת המוסדות נמסר ל'אקטואליק': "ההילולה תתקיים בתהלוכה עם ספרי תורה כבכל שנה. אנחנו לא רוצים לפגוע ברגשות של הציבור שלא אוהב את הרעיונות של השייט והמסיבות וכל הדברים

בעקבות כך, בצהריים הודיע רון קובי שהוא לא מוותר ויקיים את התהלוכה דרך הסירה והים ולא בתהלוכה, והוא לא ייתן שיסגרו את הכביש בשביל התהלוכה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שום ארוע לא בוטל... מראש זה בכלל לא שייך וכל מה שהוא עושה זה רק לייצר כתבות, והנה הוא הצליח. תפסיקו כבר לספק לא שירות!!!

    שום ארוע לא בוטל… מראש זה בכלל לא שייך וכל מה שהוא עושה זה רק לייצר כתבות, והנה הוא הצליח. תפסיקו כבר לספק לא שירות!!!

    שום ארוע לא בוטל... מראש זה בכלל לא שייך וכל מה שהוא עושה זה רק לייצר כתבות, והנה הוא הצליח. תפסיקו כבר לספק לא שירות!!! |
    הגב