בעקבות חשיפת 'אקטואליק' – בבית מרן מכחישים "עדיין אין רצון לעשות שלום"

למרות הפרסומים השונים על תמיכה אפשרית מטעמו של מרן הגר"מ מזוז שהולכת ומתקרבת לתנועת ש"ס, בביתו של הרב מכחישים ומודיעים "אין עדיין רצון לעשות שלום אמיתי"

השבוע חשפנו על הקשר המתהדק בין בית מרן ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מזוז, לבין חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס, הגר"ד יוסף, והגר"ש בעדני. את הגר"ד יוסף הוא פגש השבוע בשמחת השבע ברכות לבתו, כשהגיע להשתתף בשמחה ונענע להזמנת הגר"ד יוסף, ואילו אמש הגיע הגר"ד בעדני לפגוש אותו בביתו.

במהלך הפגישות הללו, וכן בפגישות קודמות שהתרחשו בלא ידיעת התקשורת, הופעל לחץ על מרן הגר"מ לתמוך בשס, אך לשווא. טרם הגיעו הצדדים לסיכום כלשהו שמאפשר לעשות זאת, למרות פרסומים שונים בתקשורת על כך שהדברים קרובים לסיכום, בבית מרן מכחישים.

בהודעה שיצאה לפני שעה קלה מביתו של מרן ראש הישיבה הגר״מ מאזוז שליט״א נכתב "היות וישנם כלי תקשורת שמפרסמים שקרים חדשות לבקרים, להלן ההודעה: מרן ראש הישיבה תמיד בעד שלום, ומרן חזר ואמר לא תיקום ולא תיטור, אני שלום וכי אדבר המה למלחמה. מרן אומר לא יתכן לעשות שלום שאינו שלם ואינו אמיתי תחת שינאה ונקמה. כל עוד אין רצון לשלום אמת לצערינו לא יהיה שלום".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הרב מאיר מאזוז צדיק אמיתי

    בהצלחה לנאמן ביתו אלי ישי

    ספרדי |
    הגב