בפלג טוענים: "ליברמן יצא המום מהעקשנות של ר' שמואל על חוק הגיוס"

בפלג הירושלמי יצאו הערב בהבהרה בעקבות פרסום הסרטון  בו נראה ליברמן דן עם הגרש אוירבך על חוק הגיוס. "ליברמן יצא המום"

בפלג הירושלמי יצאו הערב בהבהרה בעקבות פרסום הסרטון  בו נראה ליברמן דן עם הגרש אוירבך על חוק הגיוס.

בפלג טוענים כי ליברמן הגיע למעונו של מרן רה"י כדי לנסות ולמכור את פשרות חוק הגיוס שהסכימו להם קודם במפלגות החרדיות, במטרה להגיע עימו להבנות גם לגבי התמיכה במועמד מפלגתו לראשות העיר ירושלים. לטענתם, ליברמן נתקל 'להפתעתו' בחומה בצורה. ליברמן הביע את פליאתו בפני מרן רה"י – מדוע הוא לא מוכן לפשרות אליהם הסכימו במפלגות החרדיות, ומרן רה“י הציג בפניו את עמדתו חסרת הפשרות, מסרו בפלג.

מקורביו של מרן רה"י ששהו במקום בעת הפגישה מסרו, כי ליברמן הביע בפניהם את פליאתו והיקשה "האם אין שום דבר אצלכם למכירה, כמו אצל החבר'ה החרדים מהמפלגות". בצאתו התבטא: "אי אפשר לעשות איתכם עסקים". הם סיכמו כי ליברמן יצא המום מהפגישה, ומהסיבה כי במפלגות החרדיות נתנו לו יד חופשית למכירת כל הקדוש והיקר.

בבני תורה אמרו הערב כי מול גלגול העיניים המתחסד של המפלגות החרדיות, נוכח דרישותיו "הבוטות" לכאורה של ליברמן בעת שהוציא את מדינת ישראל לבחירות על נושא חוק הגיוס, ניצבים להם שורה רחבה של נושאים, כולל חוק הגיוס, שעליהם נשאו ונתנו עימו במפלגות החרדיות, וגם מכרו, תמורת נזידי עדשים לא ברורים. נראה שליברמן דרש מהמפלגות החרדיות דבר בסיסי ופשוט – צאו מהמשחק ובואו נמכור הכל בגלוי, אך כנראה שאת זה הם אינם מסוגלים עדיין לבצע.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *