בצל הביקורת הקשה: בבעלזא נערכים לחתונה הגדולה

חסידות בעלז תחגוג הערב (רביעי) את חתונת נכד האדמו״ר מבעלזא בהשתתפותם של אלפי בני אדם. המשטרה מתכוונת להגיע למקום אך לא ברור אם היא תתערב, עיתונאי חרדי ל'קול ברמה', "האדמו״ר מבעלזא סבור שהקורונה היא לא משהו שצריך להתגונן מפניו בצורה מחמירה"

מספר ימים לאחר פטירתם של חסידי בעלזא מהנגיף, חסידות בעלז תחגוג הערב (רביעי) את חתונת נכד האדמו״ר מבעלזא בהשתתפותם של אלפי בני אדם.

משטרת ישראל מתכוונת ככל הנראה למנוע את האירוע הגדול במרכז חסידות בעלז בירושלים.

העיתונאי אהרון רבינוביץ' אמר הבוקר ברדיו קול ברמה "האדמו״ר מבעלזא סבור שהקורונה היא לא משהו שצריך להתגונן מפניו בצורה מחמירה. התפילות בבית המדרש מתקיימות כסדרן, וכל מי שנכנס נבדק שלא מחזיק טלפון שלא יוכל לצלם. הערב אלפי חסידים יגיעו לחתונה בירושלים ועוד אלפים יצפו בשידור חי".

בחסידות בעלזא טוענים רבים כי הקורונה היא לא משהו שצריך להשתיק את החיים וכי סדר היום צריך להתנהל כרגיל. דווקא בתיעוד שפורסם בימים האחרונים נראים מספר חסידים עוטים מסכה לצד האדמור מבעזלא בעת שנכנס לכותל המערבי.

במייל שהופץ לאלפי בני אדם מחו חסידי בעלזא נגד הדברים של רבינוביץ בקול ברמה: "שפלים ונבזים אתם, מי אתם כתבי רפש שתטיפו מוסר למנהיגים רוחנים מזה 50 שנה?האם אתם תסבירו להם מה זה נגיף ומה זה החלטה בכל העניין? בוזו לכם!!!".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *