בצל הקורונה: כך יראה ריקוד הדגלים השנה

במהלך דיון בבג"צ הגיעו הצדדים למתווה מוסכם

לאור הקורנה השנה, חגיגות יום ירושלים וריקוד הדגלים המסורתי בעיר צפויים להתנהל במתכונת שונה. אתמול, לאחר מאבק משפטי, במהלך דיון בבג"צ, הגיעו הצדדים למתווה מוסכם, כיצד יתנהלו האירועים השונים. ההשתתפות בכל האירועים, היא חינמית בהרשמה מראש באתר – "ריקודגלים תש"פ".

האירוע הראשון, אשר מתאים למשפחות עם ילדים, הוא שיירת הרכבים מחניון טדי דרך רחבי העיר, הכנסת, סביב שערי העתיקה ועד לכותל המערבי.

השיירה, שתכלול מאות רכבים, צפויה לצאת מחניון אצטדיון טדי כאשר ההתכנסות תתחיל בשעה 17:15 והשיירה תצא בשעה 17:45 יחד עם משאיות מוזיקה, כשכל הרכבים מעוטרים בדגלי ישראל.

מדובר באירוע ראשון מסוגו ביום ירושלים אשר צפוי לשמח את תושבי העיר ולסמל את החיבור בין כל חלקי העיר, ואת איחודה של ירושלים.

אירוע נוסף הוא השרשרת האנושית – מחבקים את ירושלים. האירוע מתאים לכולם, נוער, משפחות וילדים. בשרשרת יקחו חלק מאות חוגגים אשר יעמדו החל מכיכר צה"ל סביב מרבית שערי העיר העתיקה כולל שער שכם, עם דגלים ותחת שמירת כל כללי הקורונה.

חלק מהחוגגים יעמדו עם דגלים על חומות העיר העתיקה. ההתכנסות לשרשרת האנושית תחל בשעה 18:00 בגן טדי, הסמוך לבריכת ממילא, גם לשרשרת חובה להירשם מראש באתר.

במקביל לכל זה, יסעו ברחבי העיר משאיות שמחה, עם מוזיקה ומסכי ענק אשר יחלקו דגלים וישמחו את תושבי העיר ביום חגה. החל מהשעה 19:00 יתקיים ברחבת הכותל המערבי אירוע מרכזי בהשתתפות כ-450 איש, אשר ההרשמה אליו הסתיימה.

המארגנים סיפרו כי צפויה הרבה שמחה ואחדות "מזמינים את כולם לשמוח בשמחתה של ירושלים. מדובר באירועים יחודיים שהקורונה זימנה לנו. מזמינים את כולם לקחת חלק ולחוות יחד איתנו את שמחתה ואחדותה של ירושלים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *