בקרוב הרחבת חדר המיון בבית החולים שערי צדק

מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין אירח אתמול את מ"מ ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה, הרב אליעזר ראוכברגר לפגישה וסיור במרכז הרפואי שערי צדק.
 
בפגישה, דנו פרופ' מרין והרב ראוכברגר בתהליכי ההתפתחות של שערי צדק, בשיתופי הפעולה הקיימים עם העירייה והוועדה המקומית, בתכניות ההרחבה והפיתוח העתידיות של שערי צדק ובנושאים נוספים.
 
במפגש השתתפו סמנכ"לית שערי צדק הגברת רות רלבג, היועץ המקצועי ליו"ר הועדה המקומית נפתלי לוי וראש לשכת מ"מ רה"ע עמנואל זלטס.
 
לאחר הפגישה נערך לסגן רה"ע וצוותו סיור במרכז הרפואי, במחלקות השונות, בפרויקטים הנמצאים בבניה ולאלו שיחלו בקרוב כמו הרחבת חדר המיון ועוד.
 
מנכ"ל שערי צדק, פרופ' מרין " המרכז הרפואי שערי צדק נמצא בתנופת פיתוח גדולה. שמחנו לארח את הרב ראוכברגר ולהציג בפניו את ההתפתחות האדירה של שערי צדק בשנים האחרונות ואת התכניות שלנו לעתיד שבשילוב עם התכניות העירוניות יחזקו את מרכזיותו וחשיבותו של שערי צדק במערך העירוני בעיר. אנו שמחים על הנכונות לשיתוף הפעולה ורצון לעבוד יחד ולסייע להמשך צמיחתו ופריחתו של שערי צדק לטובת כל תושבי ירושלים.
 
מ"מ ראש העיר, הרב ראוכברגר "שערי צדק הוא מוסד ירושלמי מפואר וחשוב. אני רואה חשיבות רבה בפיתוחו העתידי למען תושבי העיר ואני וצוותי נירתם ונסייע ככל שנוכל לחזק את שערי צדק, לקדם את התכניות לפיתוחו ונעבוד יחד עם ההנהלה כדי לסייע בכל נושא אליו נידרש".
 
סמנכ"לית שערי צדק, רות רלבג "שמחנו מאוד לארח את סגן ראש העיר וצוותו. שיתוף הפעולה הצמוד עם יו"ר הוועדה המקומית והעירייה חשוב לעתידו של שערי צדק ואנו מברכים על המפגש ועל הנכונות לסייע ולעבוד יחד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *