בקרוב תושק אפליקציית "waze" לחדר מיון

מיזם ראשון שיקל על העומסים בחדרי המיון ויספק שירותי חירום רפואיים נגישים וזמינים לאזרחי ישראל. המיזם "מיון זמין" מציג מערכת מידע חדשנית, אחודה לבתי וקופות החולים, אשר תקצר את תורי ההמתנה, תבקר קבלת החלטת כדי למנוע טעויות ותנתב מטופל לחדר מיון הקרוב ביותר אליו בשקלול כל המשתנים, לרבות עומסי תנועה ועומסים בחדרי המיון.

במסגרת תהליכי הדיגיטציה הלאומית שמוביל המשרד לשוויון חברתי, מפותח בימים אלה מיזם ראשון מסוגו "מיון זמין" או בשמו העממי "waze לחדר מיון". מדובר במיזם שבא לתת פתרון כולל ולשפר את חווית המטופלים במחלקות לרפואה דחופה ובחדרי המיון וכתוצאה, לקצר את התורים ולטפל בצווארי הבקבוק במחלקות אלו.

הפרויקט כולל אפליקציה המספקת מידע בזמן אמת על זמני ההמתנה והשירותים הניתנים בכל מרכז לרפואה דחופה. בנוסף מוטמעים כלי שליטה ובקרה אשר תומכים בתהליכי קבלת החלטות וקביעת מדיניות.

עד כה הצטרפו למערכת 16 בתי חולים. במהלך דצמבר צפויה לעלות לאוויר אפליקציה מותאמת מובייל לטלפון נייד, אשר תשדרג את חוויית השימוש של הממתינים בחדרי המיון. בעתיד, צפויות להתווסף לאפליקציה תכונות המאפשרות לה לתפקד כ-waze חדרי מיון, באמצעות הפניית המטופל לחדר המיון בו יקבל את השירות המהיר ביותר, בשקלול זמני נסיעה והמתנה. כך לדוגמא, המערכת יכולה לשלוח את המטופל לחדר מיון בבית חולים שאינו הכי קרוב אליו גאוגרפית כי הוא פנוי לעומת בית החולים שקרוב אליו אך עמוס ושזמני הטיפול בו ארוכים יחסית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *