בשדרות דואגים לחרדים: הודעות קוליות לטלפונים הכשרים יתריעו על אזעקות

עיריית שדרות השיקה שירות הודעות קוליות לחרדים, נוסף על הודעות ה-SMS לכלל התושבים מטעם המוקד העירוני: מעתה, בעת חירום לדוגמא כאשר תהיינה הנחיות מיוחדות לתושבים, יקבלו בעלי טלפונים כשרים שיחת טלפון עם הקלטה על אודות ההנחיה הרלוונטית. השירות מיועד גם לבעלי לקויות ראייה תושבי העיר

 

עיריית שדרות השיקה שירות הודעות קוליות לחרדים, נוסף על הודעות ה-SMS לכלל התושבים מטעם המוקד העירוני: מעתה, בעת חירום לדוגמא כאשר תהיינה הנחיות מיוחדות לתושבים, יקבלו בעלי טלפונים כשרים שיחת טלפון עם הקלטה על אודות ההנחיה הרלוונטית. השירות מיועד גם לבעלי לקויות ראייה תושבי העיר. כך פרסם הכתב הצבאי של 'קול ברמה' ותושב העיר מנדי ריזל.

האגף לשירות התושב אמון על מוקד מידע ושירות לתושב העירוני (106) של שדרות נחשב לפעיל במיוחד – אחרי שעבר שיפור נרחב לפני כשנה – והוא מוציא הודעות כתובות לתושבים (SMS) ובהן מידע אינפורמטיבי רלוונטי לעתים לרחוב או שכונה מסוימים ולעתים לכלל העיר. ההודעות יוצאות הן בשגרה, כמו סגירת כביש בשל עבודות או פסטיבל שמתקיים בעיר והן בחירום, אז יוצאות הודעות מצילות חיים, כמו הנחיות התגוננות, הנחיה להישאר במרחבים מוגנים, טלפונים חיוניים ועוד.

כאמור, מתוך ההבנה שההודעות הכתובות חשובות לשיפור השירות לתושב ולעיתים אף מצילות חיים, השיקה העירייה שירות הודעות קוליות הנותנות מענה לאוכלוסיות שאינן יכולות לקבל הודעות כתובות, כגון עיוורים וכן חרדים בעלי טלפון כשר החסום להודעות.

השירות יינתן כך שבמקום הודעה כתובה, התושב יקבל צלצול טלפון וכשיענה ישמע את ההודעה מוקלטת.

בימים אלה מחלקת העירייה פלאיירים בבתי הכנסת עבור בעלי הטלפונים הכשרים וכן תדאג להפיץ את הבשורה גם לאוכלוסיית העיוורים בעיר.
ראש העיר, אלון דוידי, המוביל את מדיניות שיפור השירות לתושב בעיר בשנים האחרונות: "המוקד של שדרות הוא מהמצטיינים בארץ, מוקד המארח מידי שבוע נציגים מרשויות אחרות שמגיעים כדי ללמוד על עבודתו, על עבודת נציגי השירות ועל המיכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר שיש. חשוב ביותר שגם תושבים שאין באפשרותם לקרוא הודעות יקבלו את המידע ולכן השירות החדש של ההודעות הקוליות הוא חשוב ביותר. נמשיך לייעל ולשפר את השירות למען כלל התושבים שלנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *