בשירה ובדמעות: הישראלים שהיו על ספינת התענוגות בדרך לישראל

 לאחר חודש על ספינת הבילויים שהפכה ל"ספינת הקורונה", 11 הישראלים שלא נדבקו בנגיף עלו על מטוס המנהלים שיביא אותם מיפן ארצה

לאחר חודש על ספינת הבילויים שהפכה ל"ספינת הקורונה", 11 הישראלים שלא נדבקו בנגיף עלו על מטוס המנהלים שיביא אותם מיפן ארצה.

הטיסה המריאה בסביבות השעה 14:45, וצפויה להימשך 12 שעות. ארבעת הנוסעים הישראלים שנדבקו בנגיף נשארו ביפן לטיפול רפואי.

הנוסעים שרו בהתרגשות 'עם ישראל חי', ניקול בן דוד, אחת מה-11 שעלו למטוס, סיפרה כי לראשונה היא התאפרה ."היו ימים קשים וימים טובים, אבל ברוך השם אנחנו אחרי זה", סיפרה בדמעות. "אלו דמעות של שמחה. העיקר שהתשובה בבדיקות יצאה שלילית".

‏צוותי מד"א ערוכים לקלוט ולפנות את 11 המטיילים הישראלים ששהו בבידוד על הספינה מול חופי יפן, אשר צפויים לנחות הלילה בנתב"ג.
סמוך לחצות, יגיעו רכבי הפינוי למרכז השליטה הארצי של מד"א ברחוב ש"י עגנון 25 בקרית אונו. שם, יתודרכו אנשי הצוות, ולאחר מכן יצאו לכיוון נתב"ג.

הרב בנימין אדרעי, בית חב"ד טוקיו יפן  סיפר בהתרגשות:"אחינו מספינת 'ספינת הקורונה' חוזרים הביתה! "וואו… אחרי שבועיים מטורפים אני מרשה לעצמי גם להתפרק מהתרגשות….יש לי 15 בני משפחה חדשים, אנשים מדהימים אחד אחד."

והוא מוסיף: "הייתה לי הזכות ביחד עם הרב בנימין והרבנית אפרת מבית חבד טוקיו, לעזור במעט ולשמור על השפיות של החברים באירוע כל כך מטורף הזה.
אני מודה שהשבועיים האלה היו קשים אבל גם משמחים, זו הייתה חוויה ברמה רוחנית שקשה לי להסביר."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *