בשל מגבלות הקורונה: לא יישאו הספדים בהלווית האדמו"ר משומרי אמונים

המיטה תעבור לקבורה בירושלים דרך בית מדרשו בעיר בני ברק, ללא הוצאת המיטה מהאמבולנס ולא נשיאת הספדים בשל מגבלות הקורונה

בסיכום שהגיע מנכ"ל זק"א תל אביב הרב צבי חסיד ויו"ר פורום חברות הקדישא הרב אברהם מנלה עם משטרת מרחב דן ותחנת בני ברק, תועבר מיטת האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל שהלך לעולמו הבוקר לאחר שחלה בקורונה למתקן הטהרה בבית העלמין בחולון.

משם תועבר המיטה לקבורה בירושלים דרך בית מדרשו בעיר בני ברק, ללא הוצאת המיטה מהאמבולנס ולא נשיאת הספדים בשל מגבלות הקורונה.

מבית החולים 'לנידאו' בנתניה הגיעה הבוקר הבשורה המרה על פטירתו של האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל, מבני ברק, שהלך הבוקר לעולמו לאחר שחלה בנגיף הקורונה. בן 73 היה בפטירתו.

בתשעה באב, פונה הרבי לבית החולים בעקבות קשיי נשימה שחווה,בבית החולים החליטו להרדים אותו ובשל קשיי נשימה מהם סבל בעקבות הקורונה.

לפני שלושה ימים, חלה הידרדרות חמורה במצבו הבריאותי. מערכות גופו קרסו, והבוקר לדאבון כל לב הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה.

האדמו"ר זצ"ל נולד בי"ז חשוון תש"ח, הוא נקרא על שם סבו רבי אהרן ראטה בעל ה'שומר אמונים'. לאחר הסתלקות אביו, מונה לאדמו"ר בבית המדרש של החסידות בעיר בני ברק והיה אב נאמן למאות חסידים.

הוא הותיר אחריו 12 ילדים, בהם את בניו הרה"צ רבי מרדכי והרה"צ רבי שלמה, בנות וחתנים יראי ושלמים שכולם הולכים בדרך ישראל סבא.

מסע הלווית האדמו"ר משומרי אמונים צפוי לצאת בשעות הקרובות מביהמ"ד של החסידות בבני ברק. מס' עסקנים פועלים לאישור מהמשטרה, אך האישור המיוחל טרם הגיע.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *