בש"ס וב'אגודת ישראל' הוחלט: "מתעלמים מליברמן"

כדי לא להעלות שוב את השיח המפלג: בש"ס ובאגו"י הוחלט שלא להגיב להתקפות מ'ישראל ביתנו'. ב'דגל התורה', לעומת זאת, לא יישרו קו עם ההחלטה וכבר אמש תקף שוב ח"כ גפני את ליברמן

פרסום ראשון: על רקע היציאה לבחירות נוספות תוך מספר חודשים מאז יצאו תושבי ישראל לקלפיות בפעם האחרונה, וכן על רקע החשש מהחזרת הנושא הדתי לקמפיין הבחירות, החליטו במפלגות החרדיות ש"ס ואגודת ישראל – כך נודע ל'אקטואליק' – לקחת צעד אחורה מההתקפות החוזרות והנשנות כלפי מפלגת 'ישראל ביתנו' ולנסות להתעלם מהם ומהתקפותיהם.

בש"ס ואגודת ישראל החליטו שלא להגיב להתקפות מצידם, שכן, לדבריהם, "כל רצונם של חברי הכנסת מישראל ביתנו הוא להעלות כעת לנושא הבחירות את השיח המפלג בין חרדים לחילונים".

יצוין כי אמנם ההחלטה התקבלה, אך היא יכולה להשתנות בכל עת בהתאם לנסיבות.

אך מי שלא יישרה קו עם שאר המפלגות החרדיות היא דגל התורה הליטאית, שהיו"ר שלה, ח"כ משה גפני, החליט לתקוף אתמול את ליברמן על רקע אי כניסתו לממשלה שפורקה טרם כינוסה.

ואכן, גפני זכה הבוקר להתקפה הדדית מצד ישראל ביתנו, לאחר שח"כ מלינובסקי מישראל ביתנו החריפה את הטון בראיון לתכנית 'מנדי ביתאן' הבוקר ב'כאן מורשת' ואמרה: "אחרי הבחירות ניאבק בהדרת הנשים בכל הארץ. ירושלים וכל מקום. אם ירצו אותנו בממשלה – רק בלי שליטה חרדית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *