בשס זועמים: חיים ביטון לא נתן למקורבי דרעי להיכנס ל'ארנה'

פרסום ראשון: מנכ"ל שס חיים ביטון לא אפשר לסגן ראש עיריית ירושלים אברהם בצלאל (ש"ס) להיכנס אתמול לכנס הענק של שס שנערך בארנה בטענה ש'אין מקום'

זעם בשס: מנכ"ל שס חיים ביטון לא אפשר לסגן ראש עיריית ירושלים אברהם בצלאל (ש"ס) להיכנס אתמול לכנס הענק של שס שנערך בארנה בטענה ש'אין מקום', כך מוסרים גורמים בשס ל'אקטואליק'.

למרות שבאולם היו מקומות פנויים, ביטון, כך על פי טענות בכירים בתנועה, הורה לסדרנים שלא לאפשר לאברהם ולבכירים נוספים להיכנס להיכל הארנה, כשנודע הדבר ליו"ר ש"ס אריה דרעי על כך שאברהם ומקורבים נוספים נותרו מחוץ לאולם, הוא רתח מזעם. את תגובתו של ביטון לא ניתן היה להשיג, משתתקבל תגובה, נשמח לפרסמה.

העיתונאי איתי גדסי צייץ אתמול, "כי המארגנים של הקבלת פני רבו בהיכל ארנה מבקשים מהקהל לא להגיע, האולם מלא עד אפס מקום. סגן ראש העיר ירושלים אברהם בצלאל וסגר"ע אלעד צוריאל קריספל נאלצו לחזור לבתיהם מחוסר מקום, ויאזינו לשידור החי בקול חי…"

יש לציין כי חיים ביטון הודיע ערב הבחירות כי הוא החליט שלא לרוץ לכנסת, לאחר שכנראה הבין כי דרכו לכנסת נחסמה.

בהודעה של ביטון נאמר: ״לאחר התייעצות עם נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום הכהן שליט״א, הגאון הגדול רבי שמעון בעדני שליט"א ועם יו"ר התנועה הרב אריה דרעי ולאחר פניות רבות שקיבלתי ממנהלי המוסדות להמשיך את המהפכה ברשת "בני יוסף" – אמשיך בתפקידיי כמנכ"ל תנועת ש״ס וכמנכ"ל הרשת ולא אכנס לרשימה לכנסת״.

במהלך החודשים שקדמו לבחירות דובר על כך שביטון ישובץ במקום ה-2 ויהיה הפנים החדשות של שס.

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. דרעי עשה משס מזבלה. העיפו אותו

    עוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. צריך לזרוק את ביטון מש"ס הוא רק מזיק לתנועה בדמות שלו!!! כולם בני תורה מובהקים חוץ ממנו!!

    זה ישן!!

    שלומי |
    הגב
  3. רבותי להרעיש עולם!

    עומדים עלינו לכלותנו! חוטפים ילדים

    תראו איזה יופי החרדים מתאגדים! ממש נחמד לראות. משהו לא טוב לחרדים בממשלה הם נלחמים עד הסוף לא כמו החילונים שעושים הפגנה כל כמה שנים ואז נעלמים. הם רוצים משהו והם נלחמים עליו שוב ושוב, יש להם נבחרי ציבור שלא רוצים לפגוע בנו אלא רוצה לשרת את האינטרסים של הפלג שלה.

    "עומדים עלינו לכלותנו! חוטפים ילדים, שמים אותם בכלא!" עברנו את פרעה, נעבור גם אתכם בקרוב. "עברנו את פרעה, עברנו את האינקוויזיציה בספרד, עברנו את היטלר – נעבור גם אתכם", ו"נמלא את בתי הכלא כמו שמילאנו אותם בגלות. מילאנו – אבל נשארנו חזק".

    הבחוק הגיוס מביא מלחמה פיזית ורוחנית של עם ישראל בעמלק: "זו ממש עקירת!!!! כל יקר וקדוש. דברים שהם עיקרי התורה, עיקרי האמונה, עיקרי הדת. על זה מסרנו את נפשנו בכל דור ודור. השריפה כבר אחזה בנו ממש.

    התפקיד שלנו הוא לעמוד על נפשנו ולא להיגרר לשום פשרות והקלות. כבר הגיעו לתוך בתי המדרשות, מנסים לגייס. אוי לנו שכך קרה בימינו. זו הגלות הכי קשה. הדברים הכי קשים שאפשר לתאר. אסור להשלים עם המציאות הזו". "התגייסות לצבא השמד – ייהרג ואל יעבור". הם חשודים בצבא "שמתעללים" בחיילים החרדים ומעבירים אותם עד טיפת הדם האחרונה, "שבעה מדורי גיהנום". לכאורה "אלה מחנות כפייה, מחנות שמד!". המשתף פעולה עם גזירת הגיוס הינו קאפו 'חרדי. ראש הממשלה הראשון שר"י – שאסור אפילו להזכיר את שמו, יימח שמו וזכרו – אמר שעוד עשרים שנה לא יהיה שטריימל אחר במאה שערים. הנה הנקמה.

    כל גדולי ישראל פסקו שלא להיגרר אחרי שום פשרה. זו עקירת הדת. אנחנו צריכים להמשיך מה שרבותינו אמרו בכל דור ודור. אסור להשלים עם מציאות נורא כזו. כל פעם שיש גזירת שמד צריכים לעמוד על נפשם.

    הצבא הוא מוסד שמד. הוא הצבא היחיד בעולם שפועל לשנות את האידאולוגיה של החיילים. אין עוד כזו שפלות בעולם כולו, מטרתו של הצבא להיות כור היתוך, לשרוף את המורשת, לשרוף את טהרת עם ישראל.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. למה לא לשים גבול ליצירת מחלוקת בפינצטה נוטפת ארס?

    את כנס ש"ס בארנה, המוצלח, פרסמתם? הבאתם תמונה? לא ולא. אבל מצאתם: חיים ביטול לא נתן… האם ידוע לכם שהגאון רב זבדיה כהן לא נכנס, ועוד רבים רבים? היה לחץ ודוחק עצום, לא יכלו להכנסי סיכה. גם המארגנים. גם אריה וחכם שלום עוכבו.
    למה ללכלך? למה?

    סנגורן של ישראל |
    הגב