בתו של נסראללה: "ישראל תימחק מהמפה"

זינב נסראללה, בתו של מזכ"ל חיזבאללה העניקה ראיון יוצא דופן לאתר חדשות לבנוני בו היא מאיימת כמו אביה על ישראל

זינב נסראללה, בתו של מזכ"ל חיזבאללה העניקה ראיון יוצא דופן לאתר חדשות לבנוני בו היא מאיימת כמו אביה על ישראל כי ישראל תימחק מהמפה. "גורלה של ישראל ברור לנו. הצבא שפעם היה בלתי מובס יימחק מעל פני האדמה ואנחנו נתפלל באל-אקצה, אין בכלל ספק לגבי זה".

"כל הידברות או התפשרות עם ארה"ב או ישראל היא טעות, וזה בכלל לא אפשרי. ארה"ב לא יכולה לשמור על חברים, ומעניין אותה רק האנטרסים שלה והחמדנות שלה. שתיהן מנצלות את האזור שלנו", היא אומרת.

על אביה מספרת זינב, "אבא שלי לא חי מתחת לאדמה ויש לו את כל מה שהוא זקוק לו". בראיון היא מספרת בין היתר על מלחמת לבנון השנייה."כל מה שהיה לפני מלחמת תמוז (מלחמת לבנון השנייה) היה יפה. יכולתי לבקר בבית המשפחה בנוחיות מירבית והיינו פוגשים את אבא לארוחות ערב או צהריים", היא אומרת. "לנוכח הסכנה הישראלית" המציאות השתנתה.

זינב מאתרת בראיון על אחיה האדי, שחוסל בקרב בלבנון ב-1997. "אני זוכרת שאחרי שהוא הצטרף לשורות ההתנגדות הוא נעדר לתקופה ארוכה. באחד הלילות שמעתי אותו מדבר עם אמי. קפצתי והתחלתי לנשק אותו – הוא הביא לי מתנה, זו הייתה מראת זכוכית שגם השמיעה מוזיקה. יש לי אותה עד היום. היא אפילו שרדה את המלחמה!".

על היחסים עם אביה סיפרה זינב: "בגיל 10 הייתי מאוד קשורה אליו, וכאב לי מאוד כשהוא היה רחוק מאיתנו. אני גאה להיות ביתו, הוא מקור הגאווה שלי. השיעור החשוב ביותר שאבי לימד אותי הוא ענווה, הוא אדם מאוד צנוע, זה מה שאני אוהבת באבא שלי. אני חושבת שזה מה שאנשים אוהבים בו. הם מדברים על הצניעות שלו ועל ההתחשבות שלו באחרים".

בתו טוענת שאביה "לא חי מתחת לאדמה וגם לא בכלא. יש לו את כל מה שהוא צריך והחיים שלו נורמליים בכל המובנים, למעט כל מה שקשור בתנועה ובפגישות שלו – שמתקיימות תחת צעדי אבטחה. אני חיה חיים רגילים כאמא ובת זוג, עושה שופינג ומשלימה את לימודיי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *