בתי החולים יקרסו עם התפשטות הקורונה :"המערכת לא תעמוד בזה"

חולים קלים יצטרכו למדוד חום, דופק ומדד חמצון שלוש פעמים ביום

בישראל נערכים לשלב הבא של התפרצות הקורונה אותו שלב שמדיר שינה ממערכת הבריאות ויגרום למחסור במיטות ובחדרי אישפוז ברמה כזו שהתפרצות השפעת כמדי חורף תראה כמו משחק ילדים לעומת מה שחלילה יכול להתרחש כנראה זו הסיבה ללחץ של שר הבריאות וראש הממשלה שמבינים שתמונות קשות של אישפוז חולי קורונה במסדרונות ובדרכים לא מכובדות תגרום לגל קשה של זעם מצד אזרחי המדינה .

לאור זאת נערכים במרכז הרפואי שיבא בתל השומר לבידוד בית במעקב גבוה לחולי קורונה הקלים.

ד"ר גליה ברקאי, מומחית במחלות זיהומיות: "בשלב מסוים בתי החולים לא יוכלו להכיל את כל חולי הקורונה וגם משרד הבריאות יודע שאין צורך בכך,הפתרון, הוא בידוד בית לחולים הקלים תחת השגחה מוקפדת של צוות רפואי. עוד מוסיפה הד"ר : "אנחנו כבר עכשיו ערוכים להוציא את את התוכנית הזו לפועל".כאשר המטרה היא טיפול בבתי החולים אך ורק לחולים במצב שמחייב אישפוז .

ד"ר ברקאי אכן מודה שהמערכת תקרוס אלמלא הדרך המוצעת לאישפוז ביתי : "אנו נערכים לאפשרות של אשפוז ביתי של אנשים שנדבקו בנגיף ושאינם מפתחים סימני מחלה או שסובלים מסימני מחלה קלים, מכיוון שאנחנו רואים שהמספרים עולים והמערכת לא תעמוד בזה וגם אין צורך בכך".
כחלק מהאישפוז הביתי חולים קלים יצטרכו למדוד חום, דופק ומדד חמצון שלוש פעמים ביום, בנוסף יאלצו לענות על שאלון ולשוחח עם רופא בשיחת וידאו פעם ביום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *