גבאי הציג את הרשימה: העבודה תהיה הפתעת הבחירות

גבאי הציג את הרשימה שלו והצהיר: מפלגת העבודה תהיה הפתעת הבחירות. התחייבות

נבחרת העבודה 2019 התכנסה הבוקר לישיבת סיעה ראשונה לאחר הפריימריז. בפתח הישיבה אמר יו"ר העבודה, אבי גבאי: "בליכוד עוד סופרים את הקולות ואנחנו כאן הבוקר אחרי פריימריס מוצלחים, מתכנסים לישיבת עבודה ראשונה של הנבחרת ומטה הבחירות שלנו".

גבאי אמר כי "למפלגת העבודה יש את הנבחרת הטובה ביותר. תסתכלו על החדר הזה: יש בו ייצוג של החברה הישראלית – אצלנו הנשים נבחרות בכוחות עצמן וכך גם מזרחיים וכך גם צעירים וכך גם יאיא, דתי לאומי. כי אנחנו באמת הבית של כל הישראלים. יש לנו 55 ימים שנעבוד בהם קשה ביחד, כקבוצה, ונחזיר את הישראלים לדרך שלנו. ואני משוכנע שתוצאות הבחירות יראו אחרת לגמרי. מפלגת העבודה תהיה הפתעת הבחירות. התחייבות. נעבוד ביחד. כולם. למטרה אחת: מהפך שלטוני במדינת ישראל שיאפשר לממש את הדרך והאידיאולוגיה שלנו. וכן הדרך שלנו באמת הפוכה מזו של הממשלה והליכוד".

 

יו"ר העודה המשיך ואמר "אנחנו נמשיך ונאמר דברים ברורים. גם בנושא המדיני וגם בכלכלי חברתי וגם במחוייבות לשוויון של ממש לכל הישראלים. לא נברח כמו חלק מהמפלגות במחנה שלנו, לא נשבלל מילים. בנושא המדיני – האמירה ברורה ומחויבות ליוזמה מדינית, שמטרתה להיפרד מהפלסטינים על בסיס עיקרון שתי מדינות לשני עמים. וזה נכון גם בנושאים החברתיים והתפיסה הסוציאל דמוקרטית שלנו. מחויבות המדינה לאזרחים וטיפול ביוקר המחייה והדיור".

גבאי סיים ואמר "אנחנו נסיים את הישיבה הזו ונצא יחד לבית החולים בילינסון. אנחנו המפלגה היחידה שהציגה תכנית בריאות מקיפה ורצינית, אנחנו לא רק מדברים על זה.
אני מכיר את הנושא מקרוב, אמא שלי מחכה שבועיים למיטה בשיקום. המטרה שלנו היא רפואה ציבורית מצוינת. אנחנו עובדים בזה. ועם הנבחרת הזו, אני בטוח, נצליח גם לממש את התכניות שלנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *