גבי אשכנזי מסית נגד החרדים: "נושאים על כתפינו צעירים שלא משרתים, לא עובדים"

הרמטכ"ל לשעבר שהצטרף לכחול לבן הסית בדברים שנשא במליאת הכנסת כנגד הציבור החרדי וקרא לכל השכבות לשאת בנטל.

אחרי לפיד- גם גבי אשכנזי מס' 4 בכחול לבן מצטרף להסתה כנגד הציבור החרדי. הרמטכ"ל לשעבר שהצטרף לכחול לבן הסית בדברים שנשא במליאת הכנסת כנגד הציבור החרדי וקרא לכל השכבות לשאת בנטל.

ח"כ אשכנזי קרא במליאת הכנסת לכל השכבות  בחברה הישראלית לשאת בנטל: "עלינו לשנות את המציאות לפיה ציבור קטן משרת את המדינה, לומד, עובד ומשלם מסים, אבל נושא על כתפיו ציבור גדול של צעירים שלא משרתים, לא עובדים", קרא אשכנזי.

לדבריו, ״מחויבותנו לוודא שראש הממשלה נתניהו לא יצליח להעביר את חבילת החוקים האנטי דמוקרטים שלו, וליצור לעצמו עיר מקלט. אסור לאפשר בהסכמים הקואליציוניים חסינות לחשודים בפלילים, אף אדם אינו מעל החוק. אף אדם. גם אם הוא ראש הממשלה. לא הכל פוליטיקה״.

״אנחנו נעמוד על המשמר למען עקרונות הדמוקרטיה ומוסדות אכיפת החוק שלנו. נעשה זאת כאן בכנסת, ברחובות ובכיכרות. ולאור המציאות הנוכחית, זה קרוב מתמיד.״

עוד הוסיף חה"כ אשכנזי:"עבור בני הדור שלי, מדינת ישראל איננה דבר מובן מאליו. שילמנו על עצמאותנו מחיר יקר. אך עבור ילדינו ונכדינו מדינת ישראל היא עובדה קיימת. הם פחות מודאגים, הם לא חוו את הסכנות, השסעים, את פוטנציאל ההרס, את ההסתה והשנאה. מדינת ישראל היא מדינה חזקה, מדינה ללא איום ביטחוני קיומי.

ובכל זאת, אם ניתן להצביע על איום ממשי שנשקף למדינה- הוא האיום הפנימי, על אופייה, דמותה, לכידותה וחוסנה החברתי. זהו האתגר הגדול שאנחנו ניצבים בפניו!
עלינו לשנות את המציאות לפיה ציבור קטן והולך של צעירים וצעירות, משרת את המדינה בצבא, בקהילה, בשירות לאומי ואזרחי, לומד, עובד, משלם מיסים אבל נושא על כתפיו ציבור גדל והולך של צעירים שלא משרתים, לא עובדים ולא משלמים מיסים. זה הרסני מבחינה חברתית, פוגע בחוסן הלאומי, ואינו בר קיימא מבחינה כלכלית.
הצעירים שלנו הם העתיד של מדינת ישראל, ואנחנו צריכים להבטיח עבורם עתיד טוב יותר- מבחינה כלכלית, חברתית וביטחונית. עתיד אחר, עתיד של מדינת יהודית, דמוקרטית, בטוחה וצודקת.
והמשימה הזאת, הופכת להיות קשה יותר ויותר בשנים האחרונות."

 

באם המערכת הפוליטית תלך לבחירות יהיה זה גבי אשכנזי שכנראה יעמוד בראש כחול לבן.  בעוד בני גנץ מגמגם בראיונות עם תנועות ידיים לא מותאמות, מי שהתגלה כתגלית הבחירות הוא הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, שהעניק ראיונות לכלי התקשורת וסחט מחמאות רבות מאנשי השמאל שכבר מייעדים אותו ליום שאחרי נתניהו.

"אם כחול לבן רוצים לנצח – יאיר לפיד צריך לוותר על הרוטציה ולתת אותה לגבי אשכנזי", כך הציעה מורן אזולאי כתבת וינט לאנשי כחול לבן ערב הבחירות.

אחד הצייצנים ברשת סיפק נתונים המלמדים על היכולת של אשכנזי למגנט אליו את הצופים "אם ממש רוצים ללמוד על זה משהו לבחירות: הראיון עם גבי אשכנזי מביא לאופירה וברקו רייטינג של 8.1 אחוזים בדקות ששודר, 19:31 עד 19:54, מעט יותר מראיון רה״מ נתניהו לשרון ורני, 7.9, בין 19:20 ל-19:53. אם לוקחים את אותן דקות בשני הראיונות – בקרב ראש בראש ניצח אשכנזי בפער קטן את ביבי.".

 

 

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גבי אשכנזי

    גבי צודק בהחלט.אנחנו החילוניים נושאים על כתפינו ציבור גדול של בטלנים.זה לא נכים או קשישים שלא יכולים לעבוד.לא רוצים.זה נוח מאוד לשבת להסתובב בחוסר מעש.אחרים עושים עבורם את העבודה.הם מתרבים והמעמסה גודלת.זה לא תקין.חייב להפסק.

    גברת |
    הגב