גורמים בעוצמה יהודית: "בנט מסרב לדבר עם רפי פרץ"

לדברי הגורמים, "גם פייגלין לא משוחח עם פרץ; שקד בחוץ לארץ ועוצמה יהודית ניתקה מגע, אז מה שנותר לבית היהודי זה לעשות ספינים בתקשורת". הדברים נאמרו לאחר הפרסום הבוקר כי פרץ לא רוצה את מרזל ברשימה

בעוצמה יהודית הגיבו הבוקר בגיחוך לספין נוסף שנעשה הבוקר על ידי גורמים בבית היהודי שהעבירו ל"ידיעות אחרונות" מידע כי התנאי לאיחוד עם עוצמה יהודית הוא שברוך מרזל ובנצי גופשטיין יהיו בחוץ.

לדברי הגורמים בעוצמה: "מעבר לגיחוך שבבית היהודי שמים עצמם כשופטי בגץ אשר פוסלים מועמדים של עוצמה יהודית, חשוב להבהיר שאין שום משא ומתן וגם לא יהיה לפחות כל עוד בבית היהודי ממשיכים בהתנהלות חצופה, פטרונית ושחצנית".

לדברי הגורמים: "הרב רפי באמצעות יועציו, מנהל משא ומתן דמיוני בתקשורת כאילו הוא עומד בראש מפלגה עם 12 מנדטים, אך בפועל גם לפי הסקרים של אמש הבית היהודי שווה בין מנדט למנדט וחצי ומדובר במפלגה שהיא על סף קריסה.

"אנו מציעים לרב רפי לפתור את הבעיות עם חבריו למפלגה שמחפשים מועמד יותר פופלארי ממנו ולא להתערב בשיבוץ מועמדים במפלגות אחרות. עוצמה יהודית תהיה בכנסת הבאה ואנו מתפללים שגם הבית היהודי יעבור את אחוז החסימה והרב רפי לא יצטרך לחזור לחלוצה".

בתוך כך, ולאחר שכבר החליטה בשבוע שעבר לפרק את השותפות עם איחוד מפלגות הימין, תקיים הערב (חמישי) עוצמה יהודית כנס פעילים ארצי באולמי היכל דוד בירושלים, בו יושק הקמפיין לקראת מערכת הבחירות הקרובה. בעוצמה יהודית הודיעו אמש כי הם ערוכים לקראת ריצה עצמאית, זאת לצד בחינת אפשרויות חיבור נוספות בגוש הימין.

בהודעה לקראת הכנס מטעם יו"ר עוצמה יהודית, ד"ר מיכאל בן ארי, נאמר כי "ההתרגשות היא גדולה. ההרגשה בשטח טובה מאד, ויש היענות רחבה מאוד מצד הפעילים. יש הצטרפות גדולה של כוחות חדשים ורעננים. הפעילים דרוכים לקראת השקת הקמפיין בכל רחבי הארץ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *