גיאוועלד: שיר אהבה חדש של זמר חרדי

פורץ גדר – או שר מהלב? הזמר החרדי בריו חקשור מגיש סינגל חדש בשם "את הנשמה לי" המוקדש לאשתו. בין המילים: "את כל העולם שלי ואין עלייך בעולם"

"אין כמו אהבה שלי אלייך, את היחידה שלי לעולמים; את הנשמה שלי, את כל העולם שלי; כך יעידו כולם. את הנשמה שלי, את כל העולם שלי; ואין עלייך בעולם".

הטקסט הנ"ל נשמע לכם כמו עוד אחד מלהיטי הזמר המזרחי-חילוני? תחשבו שוב. את השיר החדש מבצע הזמר החרדי בריו חקשור, מי שחתום על מספר להיטים במוזיקה החסידית כמו "ברשות מורי ורבותי" ששר יעקב שוואקי או "אור הלבנה" ששר חקשור בעצמו.

מדובר בשיר האהבה החרדי הראשון, אותו מקדיש הזמר לאשתו, לה נישא לפני מספר שנים.

בהודעה שהוציא חקשור עם השיר, הוא מספר: "הזמר והיוצר בריו שהוגדר בשנת 2011 ב-ynet כ"זן נדיר", רק לאחרונה סיים גיל 28. אחרי 3 אלבומים במוזיקה היהודית עם כמה להיטים שנחרשו בפלייליסטים הדוסים (לשון ההודעה, י.פ.), כמו "אור הלבנה" – שהיה אחד מהשירים הכי מושמעים בתחנות רדיו היהודיות בארץ וארה"ב בשנת 2011, "לא נפסיק את השמחה" – שהפך לאחד מההמנונים של חסידי ברסלב בסוואנות, "נפלה עטרת ראשנו" – שהפך להמנון המזוהה עם פטירת הרבנים במיוחד בהלווית המליון של הרב עובדיה יוסף".

לדבריו, "בריו לקח פסק זמן של מעל ל-3 שנים כאשר בזמן זה הספיק למצוא את אשתו האבודה מ"שורש נשמתו", כפי שהוא אוהב תמיד להגיד, וגם להביא ילד לעולם וללמוד מוזיקה יותר לעומק. כעת, בריו מכוון למיינסטרים בפעם הראשונה ושואף להגיע רחוק במוזיקה".

על הלחן אחראי בריו חקשור בעצמו. העיבוד שייך ליעקב למאי.

האזינו לשיר האהבה החרדי הראשון:

7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. למספר 2. בריו תפסיק להגיב לעצמיך ועוד לפרגן חלאס !

    בריו חילוני

    שימי |
    הגב
  2. מתגעגעים לבריו המקורי עם השירים הטובים ולא שירי אהבה לא מתאים לציבור החרדי...

    שיר לא מתאים לציבור סורי…

    דוד אוחנה |
    הגב
  3. אתר טיפשי!!!!

    חח הצחקתם איזה מין אתר אתם ,אתם אולי "הזן המוזר" זה כולה שיר חופה ,שאפו לבריו הענק שיודע איך להביא את זה הוא השקיע בזה המון, אז מי אתם שתגידו משהו בכלל ,כולה אתר שהשקיעו בו שקל.
    כל השירים שלו נשמעים ברחבי המדינה הוא שר באירועים ערב ער. וברחבת ריקודים של בחורי ישיבה.
    הזמר הזה חתיכת אגדה ,תראו כמה לחנים להיטים הוא מביא על מה אתם מדברים בכלל!!!
    ודרך אגב אשתו עם כיסוי ראש,והוא יושב ולומד בכולל, תתבישו לכם מוצאים עליו שם רע ,אני מכיר אותו אישית הבן אדם פשוט מדהים וצדיק.
    זה שיר חרדי נקודה. ע"פ היתר רבנים עוד.

    יונתן |
    הגב
  4. מזמן שהוא ירד מהפסים בריו. גם אשתו ללא כיסוי ראש גם הוא מפיץ תמונות שלה בסרטונים בושה

    מזמן שהפסקנו לשמוע את השירים שלו
    חבל מאד
    מוציא את עצמו מצחיק

    חיים נתנייתי |
    הגב
  5. אין גבולות יותר? הותרו שירי עגבים??

    הפעם זה עבר כל גבול. התחלנו עם שירי אהבה שגויירו על התורה ואח"כ על אמא ואח"כ על הבת. עכשיו הגענו ליצר הרע בכבודו ובעצמו לגרום לבחורים הרהורי עבירה. חבל מאוד שאתה פורץ גדר חטאת הרבים תלויה בצווארך!

    מוטי |
    הגב