התקשורת בהיסטריה? הפרשן המשפטי זעם על פתיחת החקירה נגד גנץ וחטף מקלחת

הפרשן המשפטי של חדשות 12 גיא פלג, מביע ביקורת כלפי פרקליט המדינה שהחליט לפתוח בחקירה משטרתית בפרשת המימד החמישי שאותה ניהל יו"ר כחול לבן בני גנץ, עיתונאי הימין לא נותרו חייבים

הפרשן המשפטי של חדשות 12 גיא פלג, מביע ביקורת כלפי פרקליט המדינה שהחליט לפתוח בחקירה משטרתית בפרשת המימד החמישי שאותה ניהל יו"ר כחול לבן בני גנץ. עיתונאי הימין מיהרו להתנפל על פלג ושאלו אותו היכן היה במנשך 4 שנים שהדליף מידי יום את מתלילי החקירות נגד רה"מ.

 

פלג תוהה בטור שכתב באתר של ערוץ החדשות  -איך ניתן להסביר שההחלטה על בדיקה כנגד עובדים זוטרים, הפכה בחלוף שעות בודדות, להודעת ממלא מקום פרקליט המדינה – על פתיחתה של חקירה משטרתית תוך הדגשה שהמחלקה לחקירות שוטרים עומדת בהיכון למקרה שיתגלה חשד כנגד שוטרים.  לדברי פלג, "מתגנב חשש שיותר מאי פעם הפרקליטות הופכת פוליטית."

 

יונתן אוריך דוברו של ראש הממשלה תקף בחריפות את הכתב המשפטי שנחשב כיונה שמאלית וכתב:‏"הבר נשבר. ‏גיא פלג פתח פה מהדורות ערב ערב עם בדלי משפטים של הדס קליין. ניפח כל נפיחה למימדים היסטריים. מיחזר כל ידיעה בת עשור לכדי רעידת אדמה. פתאום הוא מזדעק להקטין חקירה פלילית שנפתחת נגד מועמד לראשות ממשלה? האיש בדיחה".

שמעון ריקלין, מקורבו של ראש הממשלה כתב בטוויטר: "רק הערב אה גיא? כי זה הולך נגד גנץ. אבל 4 שנים חוץ מלדברר לא אמרת מילה על הפרקליטות שהיא פוליטית. כי זה היה נגד ביבי. הערב יותר מתמיד יש חשש שכולם מבינים שהכל אצלך פוליטי".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בעל קרחת יש לו ראש אבטיח ריק בחוץ ובפנים. גאוה ושחצנןת על מה? כלןם בור ועם הארץ

    הוא ממש דומה לקוף

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. הקטנים כשהם מקנאים זה נחמד וטיפשי אבל ג.אחשים מהסמןל כל 1 מאה ק ילו אתם רמת גן

    נו נאורים אתם קאקא

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב