גייס חמישי? השמאל מתדלק את המחאה האלימה של האתיופים

עיתונאי הימין חשפו אתמול כי מי שמתדלק ומממן את מחאת האתיופים הם אנשי השמאל בשיתוף עם הקרן החדשה לישראל. כעת קורא יו"ר מר"צ לציבור לצאת לתמוך במחאה, על האלימות טען: "זו מחאה עדינה"

עיתונאי הימין חשפו אתמול כי מי שמתדלק ומממן את מחאת האתיופים הם אנשי השמאל בשיתוף עם הקרן החדשה לישראל.

והיום, מתברר כי יו"ר מרצ, ניצן הורוביץ מתכוון להשתתף בהפגנה הגדולה של האתיופים גם לאחר שפעלו באלימות : לדברי הורביץ,"כולם צריכים לתמוך במחאה הזו כי היא לא רק של הקהילה האתיופית, אלא מאבק על החופש שלנו לחיות במדינה הזו בלי פחד" הורוביץ כתב היום בדף הפייסבוק שלו: "המחאה עכשיו היא המחאה הכי מוצדקת שיש. אבל כבר באים אלה שקוראים לה ״פראית ומסוכנת״. הם אגב עושים את זה בכל מחאה, תמיד. כי הם פשוט לא סובלים מחאות ורוצים שכולם ירכינו ראש".

העיתונאי לשעבר הוסיף וכתב: "פראית ומסוכנת? מה שפראי ומסוכן זה ששוטרים יורים בלי הצדקה, שמרביצים לאזרחים, שבני אדם לא יכולים לחיות פה כאנשים חופשיים. למה מת סלומון טקה? למה מת יוסף סלמסה? זה מה שצריך לשאול. ולא למה החברים והקהילה שלהם זועמת ומפגינה".

היו"ר החדש של המפלגה השמאלנית כתב עוד: "תכלס המחאה הזו עדינה לעומת מה שקרה. במקום שנתניהו וארדן והמשטרה יבינו את זה, ויבואו לקהילה ויבקשו סליחה, ויגידו מה הם הולכים לעשות כדי שזו תהיה הפעם האחרונה שבנאדם מת פה בגלל צבע העור שלו, אז הם תוקפים את המפגינים. עלובי נפש".

העיתונאי שמעון ריקלין צייץ אתמול בטוויטר: "ארגוני שמאל לימדו את ערביי יוש שהם רוצים מדינה ״לצד״ ישראל. ‏ארגוני שמאל לימדו את המסתננים שהם מהגרי עבודה. ‏ארגוני שמאל לימדו את העולם להחרים התנחלויות ואת ישראל. ‏וארגוני שמאל בסיוע תקשורת חסרת אחריות השתתפו עודדו והלהיטו אתמול התפרעות המונית שמכונה פה ״מחאה״.
‏אלו העובדות.תתמודדו. עוד כותב ריקלין ‏זוכר כשארגנתי הפגנות. ‏על כל שלט עברו עיתונאים. ואם הוא היה בעייתי מייד הקימו מהומה. ‏ההפגנה היום החלה מזעם אמיתי ומוצדק בעיני. ‏אבל את הזעם הזה הלהיטו עיתונאים חסרי אחריות, וכן גם ארגוני שמאל נתמכי הקרן וסתם פעילים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. צריך להעיף את כל גווני השמאל הארור והטרור הזה מחוץ לגבולות הארץ אין שום זכות והצדקה להשאיר אותם כאן חבל שאני לא שופט

    קדימה

    יענקלה |
    הגב