גיסו של ראש הממשלה: "ממשלה עם לפיד – זה בדיחה"

גיסו של ראש הממשלה בנימין נתניהו  ד"ר חגי בן ארצי  העניק בצהרים ראיון לרונן כץ בקול ברמה ודיבר על האנדרלמוסיה ששוררות במערכת הפוליטית בישראל. "יש תחושה מעורבת", הודה בן ארצי

גיסו של ראש הממשלה בנימין נתניהו  ד"ר חגי בן ארצי  העניק בצהרים ראיון לרונן כץ בקול ברמה ודיבר על האנדרלמוסיה ששוררות במערכת הפוליטית בישראל. "יש תחושה מעורבת", הודה בן ארצי, "מצד אחת לא הצלחנו להגיע ל-61, מצד שני, השמאל לא יכול להציג ממשלה בלי גוש הימין.

בן ארצי המשיך וטען כי "ביקרתי לא מעט את נתניהו אבל האלטרנטיבה של ממשלה בראשות גנץ ולפיד היא בדיחה".

עוד הוסיף גיסו של ראש הממשלה, "רוב הציבור היהודי בחר בנתניהו לא רק הליכוד, לא בסער, לא בכץ ולא באחרים. האפשרות היחידה אם ליברמן לא יתהפך פתאום היא ממשלת אחדות כשגנץ השני".

חה"כ מטעם הליכוד שרן השכל הצטרפה לדבריו של בן ארצי בראיון לרונן כץ בקול ברמה: "יש תחושת אכזבה לגיטימית מזה שלא ניצחנו. לא יעזור לדשדש במה שלא עבד בקמפיין אבל ניישם את הלקחים לקמפיין הבא שאני מקווה שלא תבוא בקרוב".

השכל הודתה כי נתניהו טעה, "חלק מטעויות הקמפיין היו החיבור לכחלון וזהות, כחלון לא הוסיף לנו קולות רק פחדנו שלא יעבור. ידענו את זה מראש.

עוד אמרה: "אנחנו נמליץ על נתניהו וברור שלגנץ יש רוב, אך זה פייק כי הערבים וליברמן לא ישבו יחד בקואליציה, אנחנו נכבד את החלטת הנשיא למרות שאנחנו מעדיפים להיות הראשונים. אנחנו שומעים מהמחנה הדמוקרטי שלא הפסיקו להסית נגד החרדים פתאום אומרים שהם יכולים לשבת עם החרדים".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גיסו... האיש הזוי. כמו אחותו. רק עולה לנו פחות.

    יש עניין לשמוע מה חושב "גיסו" ??

    גיא |
    הגב