גלריית ענק: החב"דניקים חגגו עם התורה

בירושלים נערכה חגיגה גדולה של הכנסת ספר תורה לרגל היארצייט הראשון של רבקה פרקש ע"ה, בתו של הפוסק החבד"י מירושלים הרב יקותיאל שי' פרקש, רב ומו"צ בירושלים עיה"ק ת"ו ומח"ס 'טהרה כהלכה' ו'שבת כהלכה'. תיעוד

בחמישי, נערכה בירושלים חגיגה גדולה של הכנסת ספר תורה לרגל היארצייט הראשון של רבקה פרקש ע"ה, בתו של הפוסק החבד"י מירושלים הרב יקותיאל שי' פרקש, רב ומו"צ בירושלים עיה"ק ת"ו ומח"ס 'טהרה כהלכה' ו'שבת כהלכה'.

מעמד סיום כתיבת אותיות ספר התורה נערך בביתו של הרב פרקש בירושלים, שם הגיעו לכבד את המשפחה רבני חב"ד, שלוחים מרחבי תבל, רבנים חשובים, אישי ציבור ונציגים ממגוון חסידויות וארגונים מוכרים.

לאחר סיום כתיבת האותיות, בתהלוכה גדולה ומכובדת צעדו מתוך שמחה של מצווה מאות מתושבי ירושלים והאורחים שבאו מרחבי ארץ הקודש והעולם, אל עבר בית כנסת 'לוי יצחק' בשיכון חב"ד, לשם נכנס הספר החדש.

בעת היכנס ספר התורה החדש אחוז בידיו של הרב פרקש אל היכל בית הכנסת, קידם את מאות הרוקדים הזמר והקלידן החב"די ר' זבולון נתנוב שהרקיד את הקהל במהלך ההקפות וריקודי השמחה, כשבין הרוקדים בלטו הבחורים מישיבת חב"ד 'תורת אמת' בירושלים.

ר' דודי פרקש שארגן את האירוע לע"נ אחותו רבקה ע"ה, ניצח על חלוקת הכיבודים באמירת ההקפות.

לאחר שעה ארוכה של ריקודי שמחה לכבודה של תורה, משפחה וחברים צעדו אל עבר אולם אירועים ברחוב סמוך, שם נערכה סעודת מצווה מפוארת אליה הוזמנו רבנים ואורחים חשובים לשאת דברי ברכה לרגל המאורע.

הצלם מענדי קורנט תיעד את האירוע והוא מגיש גלריית ענק:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *