גל הירש מקים מפלגה חדשה: "מגן"

מפלגה חדשה על ידי עוד יוצא צבא: תת אלוף במיל' גל הירש מקים את מפלגת מגן. ההכרזה על כך היום בראש העין

תא"ל (במיל.) גל הירש מקים מפלגה חדשה שתתמודד בבחירות לכנסת. שמה של המפלגה החדשה "מגן" וביום שני (מחר) יציג הירש את קווי היסוד של המפלגה בכינוס בראש העין. גל הירש, פיקד על  יחידת שלדג  והוביל לוחמים במבצעים מיוחדים – רבים מהם עלומים. הוא נפצע קשה במארב מחבלים, עבר שיקום ארוך ושב לשרת למרות נכותו.

במהלך שירותו תכנן את מבצע "חומת מגן" ואת הקמת גדר הביטחון בקו התפר, פיקד על בית הספר לקצינים – בה"ד 1 והוביל בו שירות משותף לנשים ולגברים, פיקד על אוגדת הגליל במלחמת לבנון השנייה, כיהן כסגן מפקד פיקוד העומק ועמל על הקמת הפיקוד.

לאחר שירותו הצבאי עסק ביזמות ובפיתוח טכנולוגיות בשירות הציבורי והפרטי. הוא מייסד ומנכ"ל חברת אג'יליטי-קונספט בע"מ, שימש יועץ בכיר לחברת דפנסיב-שילד החזקות בע"מ. כיום משמש הירש כיו"ר "המכון למנהיגות העתיד" .

כזכור, לפני יותר משלוש שנים היה גל הירש מועמדם של ראש הממשלה ושל השר לביטחון הפנים להתמנות למפכל המשטרה, אולם המינוי סוכל בעקבות פתיחת חקירה משטרתית נגדו , חקירה שעוררה ביקורת רחבה .חלק מהתיקים נסגרו בינתיים.
גל הירש נשוי לדונה, אבא של מאורי, עופרי וניר. בימים אלה מקים גל הירש את מפלגת מגן  שמטרתה המרכזית לאחות את השסעים בחברה הישראלית.

היום, יום שני 28.1.19 יכריז גל הירש על הקמת המפלגה החדשה באירוע שיתקיים בשעה 18:00 בבית מורשת יהדות תימן בראש  העין  ברחוב שבזי  41 ובו יציג את מצע המפלגה וכמה מחברי הרשימה. האירוע פתוח לסיקור התקשורת. הרכב הרשימה יפורסם לקראת הגשמת רשימות המועמדים ב 20 בפברואר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *