אחרי המפולת בסקרים: בני גנץ כובש את המסכים

הערב בשעה 20:00 יתפרסמו שורה של ראיונות בכלי התקשורת המרכזיים בישראל עם יו"ר כחול לבן בני גנץ שמדבר על הכל – הפריצה לפלאפון, על רה"מ ועל עימות אפשרי עם נתניהו – צפו

לאחר ההתרסקות בסקרים – הערב בשעה 20:00 יתפרסמו שורה של ראיונות בכלי התקשורת המרכזיים בישראל עם יו"ר כחול לבן בני גנץ שמדבר על הכל – הפריצה לפלאפון, על רה"מ, ועל התכנית המדינית שלו.

בראיון ל'החדשות':אומר גנץ כי הוא "מוכן לעימות עם רה"מ, לא נתון לסחיטה". ל'כאן 11': "אין מידע רגיש בנייד". ל'חדשות 13': "הסיטואציה החמירה, לא נשב עם ביבי". ל'ויינט': "יודע על הפרצה חצי שנה".

"עניין הטלפון הזה הוא באמת עניין משני למה שאנחנו מדברים", אומר גנץ ליונית לוי. "לא נמצא שם חומר ביטחוני. אני לא נתון להשפעה כתוצאה ממה שיש בתוך החומר הזה. אין שם שום דבר שמפריע לתפקוד שלי כאיש ציבורי ואת ענייניי הפרטיים אני אנהל בנפרד".

גנץ מתח ביקורת מרומזת על ראש הממשלה בנימין נתניהו, שגורר את מערכת הבחירות ל"כיוונים נמוכים". "היום זה עליי, מחר זה עלייך, מחרתיים השוטר", מסביר גנץ. "אני יושב חצי שנה אחרי שהשב"כ מספר לי שהייתה איזושהי בעיה ואני מטפל בה. מישהו הולך וחושף מידע שהמקור שלו, אני אומר לך, הוא מקור שצריך לשים לב אליו. לא עוסקים בו"

. "השימוש בכלים האלה לצרכים פוליטיים הוא שימוש שיכול להביא אותנו לתהומות נשייה שאנחנו לא רוצים להימצא שם. עם הדברים שלי אני יודע להסתדר. יש לי משפחה נהדרת, יש לי ילדים נהדרים. אישתי תומכת בי מפה ועד להודעה חדשה. אם אנשים מחפשים שאני אפרוש, הם התבלבלו. אני מתכוון לשרת את מדינת ישראל. שום "באמפ" לא יעשה לי את הסיפור הזה".

על עימות טלוויזיוני עם נתניהו, השיב גנץ: "אני מציע קודם כל שנתניהו יתמודד עם עדי המדינה שלו אבל אם צריך, אנחנו נהיה איפה שנאמר. אני מוכן לבוא לכל עימות בכל מקום".

בראיון לדוריה למפל: אומר גנץ כי "סוגיית הטלפון שלי איננה מטרידה אותי. אין התכתבויות מיוחדות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *