גל שני? עולם התורה כבר מוכן • צפו

על רקע הדיווחים על בואו של גל הקורונה השני, בחורי הישיבות בירושלים קיבלו בערב חג השבועות ערכות לימוד ייחודיות ושכר בצידן, ביוזמת ארגון "רוממות" • כך זה נראה

בערב חג השבועות חולקו ערכות אישיות מכובדות לכ-1,500 בחורי ישיבות בירושלים. הערכות הכילו מיני מתיקה, עט יוקרתי, וחוברת עם מאמרים ושיחות מפי נציגי ארגון "רוממות" בשכונות ירושלים.

בני הישיבות בירושלים הופתעו לקבל ערכה זו, נהנו ושמחו מהמחשבה עליהם ומהערכה הגדולה מוקירים את עמלם הגדול בתורה. הם הודו ושיבחו את ארגון "רוממות" ששם לו למטרה להאדיר את לימוד התורה לאורך כל ימות השנה, ובפרט בימים אלו.

יצוין, כי זהו רק חלק ממערך נרחב של פעילות ארגון "רוממות" בימי הקורונה למען בני הישיבות בירושלים, כאשר בני הישיבות נהנים מקו תוכן מיוחד עם שיעורים, שיחות וחידודי הלכה ותלמוד, ובכל יום זוכים המשתתפים בהגרלות בפרסים בשווי אלפי שקלים.

כזכור, ארגון "רוממות" יצא בערב פסח במבצע מרשים של תכנית לימוד ביתית, כאשר על כל שעה וחצי של לימוד בתענית דיבור יזכה הבחור בכרטיס להגרלת ענק שתערך אי"ה בחודש אב הבעל"ט, במעמד רב רושם ובהשתתפות מרנן ורבנן ראשי הישיבות שליט"א, ובה יוגרלו שלל פרסים יקרי ערך.

כבר כעת ניתן לומר כי התכנית הצליחה באופן מרשים: עד כה חולקו כ-12,000 כרטיסים, דהיינו 18,000 שעות לימוד.

ארגון "רוממות" – איגוד בני הישיבות הספרדי בירושלים, מונה כיום כ- 80 נציגים הפרוסים בכל שכונות ירושלים, כאשר הם שומרים עם בני הישיבות על קשר רציף, שומעים את הקשיים ודואגים לרווחתם ולהצלחתם.

מנהל הארגון הרב יעקב אגסי ציין בסיפוק רב את ההצלחה הגדולה של הפרויקטים בארגון, וביקש להודות מקרב לב בשם נציגי השכונות ואלפי בני הישיבות בירושלים ליו"ר ש"ס שר הפנים, הפריפריה, הנגב והגליל הרב אריה דרעי, וליו"ר סיעת ש"ס ירושלים מ"מ וסגן ראש העיר הרב צביקה כהן, אשר פועלים רבות ונצורות, ומשקיעים מאמצים רבים למען בני הישיבות כאשר הם דואגים למימון מלא לפעילויות הארגון.

כך נראתה חלוקת הערכות בערב חג השבועות האחרון. צפו:

 

 

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *