תגובת גנץ לסירטוני הגמגומים

על רקע הבליץ שמבצע נתניהו בגנץ בעקבות הגמגום ממנו הוא סובל

על רקע הבליץ שמבצע נתניהו בגנץ בעקבות הגמגום ממנו הוא סובל שלא באשמתו וההשפעה שבאה לידי ביטוי בירידה בסקרים, הגיב היום על כך גנץ בכלי התקשורת ואמר : "אני מנהיג לא קריין חדשות. אני מנהיג פוליטי במשך יותר משנה ומנהיג צבאי במשך ארבע שנים, לא לקחתי שיעורי משחק בארה"ב. לא נרד למקומות הנמוכים שהליכוד מוביל אליהם".

אין זה סוד שהרשת ובראשה נתניהו מובילים קו של לעג לטעויותיו הלא מעטות כאשר זה מגיע לציטוטים של ביטויים ופסוקים עד כדי הפיכתו ללעג וקלס כאחרון האנשים למרות עברו העשיר ותרומתו הגדולה למדינה מזה עשרות שנים , על כך נשאל והשיב בגל"צ : "אני מדבר ולעתים שוגה בציטוטים, זה נראה לי אנושי לחלוטין. הרפש שמוטל עליי קורה רק כי אני מאיים על רה"מ".

אמש בכל הראיונות הרבים בכלי התקשורת שקד חזרה ואמרה כי הנדל והאוזר יערקו לדבריה לגוש הימין וזאת לאחר שנשאלה על הרמזים הבוטים ועל אמירותיו הברורות לעיתים גם של נתניהו כנגדה ובנט בכך שהם עשויים לחבור לכחול לבן על סמך ידיעותיו , גנץ התייחס לכך ואמר : "התקדים של גדי יברקן שמכר את הקהילה שלו בנזיד מיקום בכנסת לא יחזור. צביקה ויועז שני אנשים מאוד רציניים, ביתם בכחול לבן, והם יישארו בכחול לבן גם בהמשך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *