"גנץ הדתי": הרב רפי פרץ נבחר לראשות הבית היהודי

המועצה הציבורית לבחירת יו׳׳ר למפלגת הבית היהודי החליטה להמליץ על מינויו של תת אלוף במיל׳ הרב רפי פרץ לתפקיד יו״ר מפלגת הבית היהודי.

 

המועצה הציבורית לבחירת יו׳׳ר למפלגת הבית היהודי החליטה להמליץ על מינויו של תת אלוף במיל׳ הרב רפי פרץ לתפקיד יו״ר מפלגת הבית היהודי.

הרב פרץ נבחר בידי המועצה הציבורית לאחר דיונים מעמיקים והליך בחירה ארוך וקפדני שכלל מעל ל-70 מועמדים ומועמדות.

מינויו יובא לאישרור מרכז המפלגה אי״ה מחר בשעה 20:30 ביחד עם נציגות ונציגי רשימת הבית היהודי שייבחרו מחר בידי מרכז המפלגה לכנסת ה-21.

רפי פרץ עורר מהומה בקרב הציבור החרדי והדתי בזמן שכיהן כרב ראשי לאחר שהודיע כי הפקודות החדשות בצה"ל קובעות שחיילים דתיים יחויבו להשתתף בטקסים רשמיים גם אם יש בהם שירת נשים.

בכירים בבית היהודי החליטו היום לתקוף את הרב רפי פרץ במטרה לסכל את מועמדותו, ואמרו בשיחה לאתר 'אקטואליק' "כולנו זוכרים את הויכוח החריף של רפי פרץ עם הרב מלמד ועם רבנים נוספים בציונות הדתית, איך הוא יקבל את מרותם, אחרי שיצא חוצץ נגדם, לא הגיוני שהוא ינהיג את המפלגה".

אותם כורמים המשיכו התקיפה החריפה כלפי הרב פרץ ואמרו "הוא ובני גנץ כיהנו יחד בצה"ל, הם מיודדים, הם שיתפו פעולה בנושא שירת נשים בצה"ל ובעוד נושאים, אין לדעת את טיב קשריהם היום, כשגנץ מתמודד על הנהגת המדינה, מה גם שמועמדותו פוגעת בחיבורים האפשריים של הבית היהודי עם הציונות הדתית"

תגובות

ראש הממשלה בנימין נתניהו מברך את הרב רפי פרץ על בחירתו ליו״ר הבית היהודי. ראש הממשלה נתניהו קורא לבית היהודי לפעול על מנת להתאחד עם ״האיחוד הלאומי״ ו״עוצמה לישראל״ כדי למנוע אובדן מנדטים לגוש הימין, מה שעלול להביא להקמת ממשלת שמאל.

 

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' על בחירת הרב הרפי פרץ ליו"ר מפלגת הבית היהודי:

"ברכות לידידי ורעי הרב רפי פרץ על היבחרו לתפקיד יו"ר הבית היהודי. אתגרים גדולים ניצבים בפנינו ואני סמוך ובטוח שבעבודה משותפת ומתוך הערכה הדדית נפעל לבנייה מחדש של הציונות הדתית וביתר שאת. עוד נכונו אתגרים רבים לציבור הגדול הזה והבע"ה בימים הקרובים נצא לדרך משותפת של כתיבת הפרק הבא בעשייה ובהשפעה הרחבה של הציונות הדתית על עם ישראל.
הרב רפי, אני שמח על הצטרפותך ומצפה לעבודה המשותפת. אני קורא לך לשבת איתי כבר מחר ולסכם על עקרונות הריצה המשותפת שלנו ושל יתר הכוחות בימין. היום יותר מתמיד –
יש על מי לסמוך."

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *