גנץ וליברמן נפגשו בתל אביב

לאחר שהנשיא זימן את נתניהו לפגישה, גנץ וליברמן נועדו היום, שעות לפני הפגישה בבית הנשיא עם נתניהו לפגישה בתל אביב.

לאחר שהנשיא זימן את נתניהו לפגישה, גנץ וליברמן נועדו היום, שעות לפני הפגישה בבית הנשיא עם נתניהו לפגישה בתל אביב.

גנץ כתב בטוויטר לאחר הפגישה: זה עתה סיימתי פגישה עם יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ, החלפנו דעות ורשמים. במידת הצורך נדבר שוב בהמשך.

בישיבת סיעת הליכוד קרא נתניהו לאחדות ואמר כי "ממשלת אחדות היא צו השעה": "אנחנו עומדים כמה ימים לפני ראש השנה, אני מאחל שזו תהיה שנה של אחדות – כי זהו צו השעה והצו הברור שמתבקש מתוצאות הבחירות".

"בואו נדבר דוגרי", הוסיף נתניהו, "רצינו להקים ממשלת ימין אבל לצערנו זה לא התאפשר כי לא קיבלנו מספיק מנדטים. גנץ, מצדו, רצה להקים ממשלה מהצד השני – אבל גם הוא לא קיבל מספיק. הממשלה היחידה שאפשר להקים זו ממשלת אחדות בינינו".

נשיא המדינה זימן את ראש הממשלה ויו"ר סיעת הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר סיעת כחול לבן בני גנץ לפגישה בלשכתו הערב

עם תום סבב ההתייעצויות זימנה לשכת נשיא המדינה היום, יום שני, כ"ג באלול, 23 בספטמבר, את ראש הממשלה ויו״ר סיעת הליכוד בנימין נתניהו ויו״ר סיעת כחול לבן בני גנץ לפגישה עם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין בלשכתו הערב.

בתום סבב ההמלצות אצל הנשיא: 55 ממליצים לנתניהו 54 לגנץ. על גנץ המליצו: הרשימה הערבית, כחול לבן , המחנה הדמוקרטי, על נתניהו המליצו, שס, יהדות התורה ימינה, וסיעת הליכוד.

בישיבת סיעת הליכוד קרא בנימין נתניהו לבני גנץ להקים ממשלת אחדות רחבה. נתניהו: "אפילו שיש לי 55, לא אוכל להקים ממשלה. העם רוצה ממשלת אחדות, וזה מה שחייבים לעשות"

נתניהו הוסיף: מאחל לעם ישראל שנה של אחדות. בואו נדבר דוגרי, אף אחד לא קיבל מספיק מנדטים להרכיב לבד ממשלה. הדרך היחידה היא לשבת ולהרכיב ממשלת אחדות

לדברי ראש הממשלה, "גנץ רצה להקים ממשלת שמאל ולא הצליח גם. לכן, הממשלה היחידה שאפשר להקים היא ממשלת אחדות רחבה בינינו, והדרך היחידה לעשות זאת היא לשבת ולדבר. צריך להגיע לפיוס לאומי אמיתי. אני משוכנע שאם נדבר בראש פתוח ובנפש חפצה נוכל להקים ממשלה רחבה ויציבה למדינת ישראל

‏מוקדם יותר יו"ר העבודה- גשר המליץ אצל הנשיא על גנץ ואמר: "אנחנו בהחלט ממליצים על בני גנץ כמועמד לראשות הממשלה. הגיע הזמן להחליף שלטון בישראל. אנחנו מקווים מאוד שהוא אכן יקבל עליו את המשימה ויעשה כל מאמץ כדי להרכיב ממשלה. העם זקוק ליציבות ולממשלה חזקה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *