גנץ לעיתונאים: "נתניהו חצה קו אדום מול המצרים"

גנץ התייחס לראיון של ראש הממשלה בנימין נתניהו ל"חדשות סוף השבוע".וביקר את נתניהו בחריפות את נתניהו שהודה שלא עדכן את שר הביטחון ואת הרמטכ"ל כשהחליט להסכים להעברת צוללות מתקדמות למצרים: "זו חציית כל הקווים. לא מכיר שום סוד מדינה שהרמטכ"ל ושר הביטחון לא חשופים אליו"

יו"ר כחול לבן בני גנץ קיים היום (ראשון) מסיבת עיתונאים בוושינגטון לקראת נאומו בוועידת איפאק.

גנץ התייחס לראיון של ראש הממשלה בנימין נתניהו ל"חדשות סוף השבוע".וביקר את נתניהו בחריפות את נתניהו שהודה שלא עדכן את שר הביטחון ואת הרמטכ"ל כשהחליט להסכים להעברת צוללות מתקדמות למצרים: "זו חציית כל הקווים. לא מכיר שום סוד מדינה שהרמטכ"ל ושר הביטחון לא חשופים אליו".

"אני לא קורא לרה"מ בוגד", הבהיר והתייחס לתביעת הדיבה של נתניהו נגדו. "המעשים האלה מספיק חמורים, אני מתכוון למנות ועדת חקירה שתבדוק את הליך קבלת האישור במועד וכל הקשור לכך, אם רוצים להגיש תביעה – בסדר גמור אין מבחינתי בעיה".

"אני רוצה להגיד לכם שמדינה לא מנהלים על ידי בני דודים ולא מנהלים עלי יד מקורבים", אמר גנץ על הקשר של נתניהו עם בן דודו מלינקובסקי. "מדינה מנהלים על ידי המוסדות הקשורים לכך. הסוגיה הזו מדינית ואינה מפלגתית ופוליטית".

גנץ גם התייחס לסוגיית הפריצה לטלפון שלו. "אין פה שום דבר ביטחוני ושום דבר סחיט", אמר. "זה סיפור ישן שהובא אליי לפני חודשים רבים. הופעת הסיפור בידי גורמים שלא תידרכו אותי היא חמורה מאוד. אי אפשר לפגוע בתפקוד שלי ואני לא מתכוון לפרוש מהמירוץ, התרחישים האלו לא יתקיימו. ענייניו האישיים של כל בן אדם הם ענייניו האישיים".

אני לא מכיר שום סוד מדינה שרמטכ"ל ושר ביטחון לא חשופים אליו. לא ניסיתי להשיג פגישה עם דונאלד טראמפ. למיטב הבנתי המדיניות האמריקאית הי אלא להתערב לבחירות במדינת ישראל. יחסים קרובים שיש בין הנשיא האמריקאי לרהמ מכהן הם יחסים טובים, אתם תעשו את השיפוט שלכם לבד"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *