גנץ מאיים: "ראשי חמאס – הראשונים להיפגע בהסלמה"

אחרי שבארגון הטרור חמאס השולט ברצועה איימו היום כי תכנית הסיפוח היא הכרזת מלחמה, שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ שולח איום חזרה

 

אחרי שבארגון הטרור חמאס השולט ברצועה איימו היום כי תכנית הסיפוח היא הכרזת מלחמה, שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ שולח איום חזרה.

בנאום בסיום קורס הטיס היום בחצרים אמר גנץ: "לראשי החמאס, אני מציע לזכור שהם יהיו הראשונים לשלם על כל תוקפנות. צה"ל הוא הצבא החזק באזור, והמחיר על כל ניסיון פגיעה באזרחי ישראל יהיה כואב ועוצמתי. לא נאפשר לאיים על גבולות ישראל".

שר הביטחון אמר לטייסים החדשים: "אתם תובילו את הפעילות המבצעית של חיל האוויר, ותשמשו חוד החנית של צה"ל בהגנה על גבולות הארץ.

אתם מונעים את התחמשות אויבינו, מסירים סכנות מעל ראשינו ומבטיחים את ביטחונה וחוסנה של מדינת ישראל. אתם החזית ואתם ההגנה על העורף.

גם בעצם הימים האלה, חורשים אויבינו מזימות. מחפשים סימני חולשה, עושים כל שביכולתם כדי להתעצם על מנת לפגוע בנו. את כל אלה, האיראנים ואחרים, אנו מזהירים – נקדים ונפגע בכם, קרוב או רחוק מגבולותינו. בים, ביבשה, במרחב הקיברנטי ומהאוויר".

בנוגע לאיראן אמר שר הביטחון גנץ:"לא נאפשר לאיים על גבולות ישראל, ונדאג שלאיראן לעולם לא יהיה נשק גרעיני, שיפר את היציבות במזרח התיכון ובעולם כולו. המציאות המשתנה בזירות הקרב מחייבת אותנו להתאים את עצמנו אליה, באמצעות תוכנית רב שנתית שתגדיל את העוצמה, את הדיוק ואת יכולת הפעולה של צה"ל. תוכנית שתאפשר לכל הזרועות לעבוד כאגרוף, ותאפשר לאגרוף להכות באויבינו בכל הזדמנות, מול כל צורך.
הרמטכ"ל ואני דנו עשרות שעות בצרכים המשתנים של צה"ל. נפעל לקדם תוכנית כזו, שתאפשר לצה"ל עליונות בכל זירה – קרובה, ובמיוחד רחוקה. בכל טווח, בכל מקום, בכל שיטה ובכל זמן.
האתגר התקציבי מונח אף הוא לפתחה של מערכת הביטחון שהיא בשר מבשרה של החברה הישראלית – אנחנו נתייחס לאתגר הזה בצורה מקצועית, ממלכתית ויצירתית"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *