גנץ קורא לנתניהו לפרוש: "לא רוצה לראות ראש ממשלה נכלא מאחורי סורג ובריח"

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, פנה בישיבת הסיעה לפתיחת הכנסת ה-22 לראש הממשלה בנימין נתניהו וקרא לו לפרוש: "אינני רוצה לראות אותך מורשע בעבירות"

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, פנה בישיבת הסיעה לפתיחת הכנסת ה-22 לראש הממשלה בנימין נתניהו וקרא לו לפרוש: "אינני רוצה לראות אותך מורשע בעבירות, אני, לא רוצה לראות ראש ממשלה נכלא מאחורי סורג ובריח" אך סייג: "אני שב וקורא לנתניהו – אל תתבצר בתפקידך, אנחנו ניקח את זה מפה".

במקביל, יאיר לפיד הודיע בישיבת הסיעה על כך שהוא מוותר על הוטרציה בראשות הממשלה. לדברי לפיד "בשביל ממשלת אחדות אני מוותר על הרוטציה. המדינה הזו צריכה ממשלת אחדות בראשות כחול לבן, עם הליכוד, עם ליברמן, עם העבודה".

לפיד סייג: "אנחנו לא נשב תחת ראש ממשלה עם כתב חשדות או כתב אישום".

ח"כ רא"ל במיל' משה (בוגי) יעלון: אמר "הבחירות שנכפו עלינו היו תקלה אחת יותר מדי. מה שקורה עכשיו הוא אף חטא גדול יותר. הייתי חבר ליכוד- יש שם אנשים טובים וראויים. אני קורא להם מכאן להעז, לצאת נגד ההשתלטות של נתניהו. מי שדואג לעצמו ומנסה להשתלט על תנועת הליכוד ועל סדר היום במדינה, בשל הסתבכויותיו הפליליות. זו לא העת לשיקולים פוליטיים אישיים קצרי טווח, זה הזמן לאחדות. זה הזמן לממשלת אחדות שתבטא את רצון הציבור: כחול לבן והליכוד כציר מרכזי. אחדות שהיא ערך ומטרה ולא כורח או ספין מזדמן לצרכים פוליטיים".

ח״כ רא״ל במיל׳ גבי אשכנזי סיכם:״יש כל מיני סוגי מנהיגות, כחול לבן זו דוגמא למנהיגות שלא רק מחוללת שינוי או מעצבת, אלא באמת פורצת דרך נוכח המציאות שבה אנחנו נמצאים.
אני חושב שבשלו כל התנאים- יש לנו מנהיגות פורצת דרך, חבורה של מאמינים, וגם למי שלא כל כך מאמין- מתחילים לראות את הסדקים.
תפקידנו להראות את הדרך, מיליון ומאה אלף מצביעים צריכים להסתכל עלינו עולים במעלה ההר. בדרך יהיו קשיים, מה שעוזר לנו להתגבר עליהם זה החזון והאמונה.
זה מה שהחזיק אותנו בקמפיין, זה מה שהביא אותנו לכאן, זה מה שיישאר ובסופו של דבר זו המחויבות שלנו עבור מי שנתן בנו את האמון.״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *