גנץ רמז ליועמ"ש: מקורבי נתניהו הדליפו את פרשת הסלולרי

מפלגתו של בני גנץ פנתה למנדלבליט בדרישה לחקור אם לשכת נתניהו בירושלים הי שאחראית להדלפת פרשת הטלפון הסלולרי של גנץ

מפלגת כחול לבן פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיורה על בדיקה מקיפה בנוגע להדלפת פרשת הטלפון הסלולרי של בני גנץ. זאת תוך רמיזות לכיוונה של לשכת ראש הממשלה ככזו שאחראית להדלפת הפרשה. כך על פי דיווח הבוקר בעיתון 'ידיעות אחרונות'.

לפי הדיווח, באי כוחה של המפלגה טוענים כי להדלפה אחראי “גורם בעל נגישות למידע ביטחוני רגיש, ובעל אינטרס לנסות ולפגוע ברא”ל (במיל’) גנץ”.

ב'כחול לבן' לא האשימו ישירות את נתניהו ואנשיו, אך שגרו רמזים עבים לכיוון נתניהו. “קיימת שורה של אינדיקציות המוליכות את ‘נתיב ההדלפה’ ללשכה מסוימת מאוד בירושלים”, נטען בפנייה ליועמ"ש.

בדיווח צויין כי באי כוח 'כחול לבן' מקפידים לשים במכתבם את המילה פריצה במירכאות. “הדלפה של אירוע בעל מאפיינים העלולים להיות ביטחוניים, מהווה פגיעה חמורה בביטחון המדינה”, נטען, “ככל שהדלפה זו נעשתה ממניע פוליטי, הרי שלפגיעה בביטחון המדינה נלווית הפרת אמונים בדרגה החמורה ביותר. קשה להעלות על הדעת אובדן דרך מוסרית מובהק יותר מאשר מצב בו ביטחון המדינה והגורמים הממלכתיים אמונים עליו משועבדים לטובת אינטרס פוליטי צר”.

בנוסף מבקשים בכחול לבן מהיועמ”ש להורות לראש הממשלה, הממונה על מערך הסייבר, “להימנע מעשיית שימוש אישי ופוליטי בגורמים הכפופים לו או במידע המונח לפניו”.

בלשכת נתניהו הכחישו כל קשר להדלפה. העיתון מצטט את תגובת המפלגה ולפיה ראש השב"כ כלל לא עדכן את נתניהו על האירוע. "ראש ממשלה והליכוד לא קשורים לפרסומים בעניינו של גנץ בשום צורה", נמסר מהליכוד. "לעומת זאת, גנץ שעומד ליד הגדר ואומר שצריך להיות יותר תקיפים, תמך בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן והשתתף באירוע לזכר אלף מחבלי חמאס שנהרגו במבצע 'צוק איתן'".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *