גנץ שוב התבלבל: זהבה גלאון במקום זהבה שאול

יו"ר כחול לבן והרמטכ"ל לשעבר, ח"כ בני גנץ, התארח הערב (מוצ"ש) באולפן "פגוש את העיתונות" והתייחס בריאיון לרינה מצליח לפרשת ההדלפות: "אני ראש המפלגה, אני קובע מה קורה שם". וגם, על הפדיחה היומית

יו"ר כחול לבן והרמטכ"ל לשעבר, ח"כ בני גנץ, התארח הערב (מוצ"ש) באולפן "פגוש את העיתונות" והתייחס בריאיון לרינה מצליח לפרשת ההדלפות: "אני ראש המפלגה, אני קובע מה קורה שם". את ליברמן כינה "שותף אסטרטגי". גנץ גם הבליח בפדיחה משלו – והתבלבל בין זהבה שאול לזהבה גלאון.


"בשבוע הזה התקדמנו בהרבה מאוד תחומים, פה ושם יש גם כותרות כדי שיהיה מעניין", אמר. "לקחנו חברה שתבדוק את אמצעי אבטחת המידע. נקבל את הדוחות ונלמד את המידע – אינני מצטער על כך".

גנץ התייחס גם למצב המתוח בדרום וביהודה ושומרון ואמר: "ביטחון זה המקצוע שלי, אנחנו מכירים את כל הזירות… בעזה צריך להחזיר את ההרתעה למקומה בדיוק כמו שעשינו אחרי צוק איתן. אם חמאס הולך לשקט מוחלט ולהחזרת הבנים, יש מה לדון איתו. אם לא – נצטרך להפעיל עוצמה צבאית גבוהה כדי להשיב את ההרתעה ואת הביטחון.

על המצב המתוח בדרום אמר גנץ, "מלחמה ומבצעים צבאיים הם לא תוכנית לבקשתך, שאף אחד לא יציע פתרונות קסם כי אין .כשצריך ללכת למערכה רחבה, נלך אליה – נגדיר את המטרות. אם הייתי שר הביטחון עכשיו הייתי מנחה את הצבא להיערך למבצע צבאי בעזה. נשתמש בכל האמצעים – באוויר, בים וביבשה, נגיד לצבא מה הוא הולך לעשות. נלך למערכה רחבה ונכריע את הכוח הצבאי של חמאס ואז נרתום את האזור למהלכים שיש בהם תקווה".

יו"ר כחול לבן הדגיש: "מי שאשם הוא חמאס – לא אנחנו. אינני מתבלבל אבל צריך להחזיר את ההרתעה. כל הסכם יותנה בהשבת הבנים, כל הסכם עם חמאס שהוא מעל הגובה ההומניטרי הבסיסי – משפחת גולדין ושואל יודעות שאנחנו בני אדם, ולא נתעסק עם תרופות ומזון לתינוקות, אבל כל דבר שמעבר לזה נתנה בהחזרת הבנים, זה נקרא היגיון תמורת היגיון אני מחויב להשבת הבנים כולם, לא נעשה שום מהלך ארוך-טווח בלי זה".

גנץ תקף, את מדיניות הממשלה בדרום ואמר: "אי אפשר עם הבלונים והעפיפונים, זה כמו רקטה – הפרת ריבונות, אי אפשר לתת לתהליך הזה להתמשך. חמאס הוא השולט ברצועה, שייתן את הדין".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חבל שלא כתבתם באיזו דקה הבילבול....

    היה ארוך מידי וכנראה שהתיאשתי מוקדם מידי

    דנה |
    הגב