גפני זעם והוקלט – ובש"ס מגיבים: "הוא איבד כל רסן"

רוקדים על הדם של גפני: עשרות כוללים יוזמים תעודת הוקרה לסגן שר האוצר איציק כהן, בעקבות העברת ההחלטה על ביטוח חיים לאברכים, ובש"ס תוקפים את ח"כ גפני

ימים אחדים לאחר פיזור הכנסת, והכעס בתוך המפלגות החרדיות חוזר שוב לכותרות, ונראה כי מלחמת האשכנזים-ספרדים, צפויה לחזור בקרוב מאוד.

למרות ההקלטה של ח"כ משה גפני שפורסמה אתמול: עשרות כוללים יוזמים תעודת הוקרה לסגן שר האוצר איציק כהן, בעקבות העברת ההחלטה על ביטוח חיים לאברכים.

בכירים בש"ס לא מסתפקים בכך וזועמים על יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני שאתמול תקף את יו"ר ש"ס אריה דרעי על ההסכמה להעביר את ההחלטה על ביטוח חיים לאברכים, דבר לו התנגד כבר שנים ארוכות מחשש שיילקח כמו תקציבים אחרים – מתקציב הישיבות.

בעקבות הדברים הקשים שפורסמו אמש, בהן תקף יו"ר דגל התורה משה גפני את סגן שר האוצר ח"כ איציק כהן מש"ס, לאחר שהאחרון פעל אודות ביטוח לאברכים במחיר סמלי, וזכה לדברים קשים מיו"ר ועדת הכספים, החליטו בש"ס לא להישאר חייבים.

חברי כנסת מש"ס החלו לתדרך החל משעות הבוקר בחריפות נגד יו"ר דגל התורה, וגורמים במפלגה אף קיבלו פניה להכין תעודת הוקרה בשם אלפי אברכים לסגן השר איציק כהן, שיוענק לו אחר כבוד בימים הקרובים.

בכיר בש"ס ששוחח עם 'אקטואליק' תקף בחריפות את משה גפני ו"את שלוחיו", כלשונו. "הוא איבד כל רסן. חושב שהוא בלעדי על כל תקציבי המדינה וכל מה שקשור לבני תורה. נראה לנו שהוא הגזים וקצת התבלבל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *